چطور از ذخیره شدن تصاویر واتس آپ در بخش گالری موبایل خود جلوگیری کنیم؟

0
445
چطور از ذخیره شدن تصاویر واتس آپ در بخش گالری موبایل خود جلوگیری کنیم؟

نرم افزار واتس آپ یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های شبکه های اجتماعی به شمار می رود. این پیام رسان قابلیت های بسیار جالبی دارد و توانسته مورد تایید کاربران قرار گیرد، با این وجود زمانی که در واتس آپ تصویری برایمان ارسال می شود به طور خودکار در بخش گالری گوشی موبایل ما ذخیره می شود، حال در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چطور از ذخیره شدن تصاویر واتس آپ در بخش گالری موبایل خود جلوگیری کنیم.

چطور از ذخیره شدن تصاویر واتس آپ در بخش گالری موبایل خود ممانعت کنیم؟

برای پاسخ به سوال چطور از ذخیره شدن تصاویر واتس آپ در بخش گالری موبایل خود جلوگیری کنیم باید مشابه مراحل زیر عمل کرد.

وارد نرم افزار واتس آپ شوید

در این بخش گزینه سه نقطه را انتخاب کرده و وارد بخش تنظیمات می شوید

در این مرحله گزینه چت ها را انتخاب کنید.

پس از ورود به بخش چت ها گزینه Media Visibility را انتخاب کرده و آن را غیر فعال کنید.نرم افزار واتس آپ یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های شبکه های اجتماعی به شمار می رود

توجه داشته باشید که پس از طی مراحل یاد شده تمام عکس های فرستاده شده در بخش گالری شما ظاهر نمی شوند اما اگر قصد دارید برخی از تصاویری را که برای شما ارسال می شود در بخش گالری ذخیره نشوند مطابق رویه زیر عمل می کنیم.

پس از ورود به نرم افزار واتس آپ گزینه سه دکمه را انتخاب می کنیم. در این بخش گزینه View Contact را انتخاب می کنیم.

در این قسمت گزینه Media Visibility را پیدا کرده و آن را تاچ می کنیم. با انتخاب این گزینه می توانیم دکمه No را انتخاب کرده تا از ذخیره شدن تصاویر واتس آپ در بخش گالری موبایل خود جلوگیری کنیم.

این روش برای گوشی های اندرویدی است و در روزهای آینده به بررسی این موضوع برای گوشی های هوشمند آیفون می پردازیم.با استفاده از این روی می توان به شخصی سازی گالری تصاویر خود پرداخت تا بدون مشکل به امور روزانه خود بپردازیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها