چطور استاتوس دیگران را ذخیره کنیم؛ قابلیت جذاب واتس آپ

0
1965
چطور استاتوس دیگران را ذخیره کنیم؛ قابلیت جذاب واتس آپ

قابلیت استاتوس گذاشتن در واتس آپ مدتی است که در میان کاربران شبکه های اجتماعی رواج پیدا کرده و مورد توجه مخاطبین قرار می گیرد. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چطور استاتوس دیگران را ذخیره کنیم.

واتس آپ یکی از برترین نرم افزار های شبکه های اجتماعی به شمار می رود، این نرم افزار قابلیت های بسیار جالبی را در اختیار علاقه مندان شبکه های اجتماعی قرار می دهد که به سادگی می توانند با انتقال فایل ها، تصاویر و .. بپردازند. در این میان انتقال فایل تنها ویژگی برجسته این شبکه اجتماعی در کنار چت کردن نیست و کاربران می توانند ویدئو ها یا تصاویری را در قالب استاتوس منتشر کرده تا مخاطبین بتوانند آن ها را مشاهده کنند و بتوانند به آن ها ابراز علاقه یا کامنت کنند، این موضوع توسط پیام برای کاربران ارسال می شود.

به طور کلی برای اینکه استاتوس های دیگران را ذخیره کنیم، می توان از آن ها اسکرین شات گرفت، البته این موضوع حرفه ای نیست و حاشیه های و برنامه های گوشی هوشمند شما را نیز در اسکرین شات قرار می دهد از این رو در این بخش قصد داریم به 2 روش به سوال چطور استاتوس دیگران را ذخیره کنیم، پاسخ دهیم.

استفاده از نرم افزار Status Saver for WhatsApp

نرم افزار Status Saver for WhatsApp را از استور رسمی گوگل دریافت کنید

پس از نصب این نرم افزار وارد بخش استاتوس های نرم افزار واتس آپ خود شوید و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

حال استاتوس مورد نظر خود را اجرا کرده، این نرم افزار پس از اسکن کامل آن از شما می خواهد که می که انتخاب کنید که پست انتخابی شما ویدئو است یا تصویر. از این رو اگر پست شما ویدئو است باید گزینه ویدئو و در غیر این صورت تصویر را انتخاب کنید.

حال پیش نمایش استاتوس برای شما به نمایش گذاشته می شود و در صورت نیاز می توانید به سادگی آن ها را دانلود کنید.چطور استاتوس دیگران را ذخیره کنیم؛ استفاده از نرم افزار Status Saver for WhatsApp

روش دیگری برای پاسخ به سوال چطور استاتوس دیگران را ذخیره کنیم وجود دارد که در آن نیاز به نرم افزاری نیست، اما مراحل کمی سخت تر از نصب نرم افزار یا اسکرین شات است.

در مرحله اول وارد نرم افزار فایل منیجر گوشی هوشمند خود شوید

به بخش حافظه داخلی رفته و گزینه تنظیمات را پیدا کنید.

در این بخش ویزیگی نمایش فایل های مخفی را فعال کنید

حال فایل واتس آپ خود را جستجو کنید و گزینه مدیا را در آن بخش پیدا کنید.

درون این بخش گزینه ای به نام ‘.Statuses.’ وجود دارد که تمام استاتوس ها در این بخش وجود دارد و شما می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. پس از پیدا کردن استاتوس مورد نظر می توان آن را کپی کرد و به قسمت های دیگر گوشی هوشمند خود انتقال داده یا کپی کنید.

با استفاده از روش های یاد شده می توانید استاتوس های مرد علاقه خود را ذخیره کنید و یا از آن ها به عنوان استاتوس برای واتس آپ خود استفاده کنید.روش دیگری برای پاسخ به سوال چطور استاتوس دیگران را ذخیره کنیم وجود دارد که در آن نیاز به نرم افزاری نیست

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها