چطور اطلاعات گوشی آیفون خود را بازیابی کنیم؟

0
232
چطور اطلاعات گوشی آیفون خود را بازیابی کنیم؟

اطلاعات بسیار زیادی در گوشی های هوشمند وجود دارد که هیچ گاه قرار نیست حذف شوند. این اطلاعات کم و بیش در بسیاری از گوشی های هوشمند قرار دارند. با این وجود برخی حوادث ممکن است باعث شود که گوشی هوشمند شما دزدیده شود یا برای همیشه خاموش شوید. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چطور چطور اطلاعات گوشی آیفون خود را بازیابی کنیم.

برای اینکه بتوانیم اطلاعات گوشی موبایل خود را بازیابی کنیم نیاز است که از اطلاعات خود فایل پشتیبان بگیریم. برای پشتیبان گیری ساده ترین روش از طریق iCloud است.

اگر گوشی هوشمند شما برای همیشه از دسترس شما خارج شود می توانید به سادگی اطلاعات گوشی موبایل خود را بازیابی کنید. با استفاده از iCloud و رمز عبور خود می توانید از اطلاعات گوشی هوشمند خود بکاپ گرفته و به سادگی می توانید اطلاعات خود را بازیابی کنید. زمانی که قصد روشن کردن یک گوشی هوشمند آیفون جدید را دارید در بخش اول از شما سوال می شود که آیا حساب آی کلود دارید و پس از وارد کردن اطلاعات خود به تصاویر و بخش های پشتیبان گرفته شده دسترسی پیدا خواهید کرد. البته در مورد این اکانت بهتر است در نظر داشته باشید که اگر رمز عبور iCloud خود را فراموش کنید ممکن است با مشکلات بسیار زیادی رو به رو شوید.چطور اطلاعات گوشی آیفون خود را بازیابی کنیم؟

پشتیبان گیری با استفاده از Itunes

یکی از روش های متداول برای پشتیبان گیری فایل های گوشی های هوشمند استفاده از Itunes است. توجه داشته باشید که برای دسترسی به این قابلیت باید نرم افزار Itunes خود را به روز نگه دارید. پس از اتصال گوشی هوشمند خود به کامپیوتر شخصی خود می توانید ظاهر یک گوشی هوشمند را در بالای نرم افزار Itunes مشاهده کنید.

در بخش بازیابی ها در کنار بازیابی اطلاعات در کنار گزینه iCloud backup می توانید از روش manually استفاده کنید. این روش توسط نرم افزار آیتونز اجرا می شود و می توانید از تصاویر خود فایل بکاپ بگیرید.

زمانی که از این دو روش برای بازیابی اطلاعات خود استفاده می کنید  قابلیت Find MyPhone شما غیر فعال می شود. این موضوع یک بحث امنیتی است و اجازه نمی دهد اطلاعات شما به سادگی حذف شود. اگر شما نیز قصد دارید این گزینه را غیر فعال کنید می تواند به بخش تنظیمات رفته و گزینه آیتونز را انتخاب کنید.

آیا از نرم افزار آیتونز استفاده نمی کنید؟

کاربران بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که از نرم افزار آیتونز متنفر هستند. اما به هر حال آن ها گوشی های هوشمند آیفون را خریداری کرده اند و باید به آن ها خدمات داده شود. نرم افزار های دیگری در کنار آیتونز وجود دارد که می تواند نیاز های کاربران را به حد زیادی برطرف کند. یکی از این نرم افزار های iMazing است که بر اساس ساختار آیتونز نوشته شده است، البته این نرم افزار ماهیت متفاوتی با آیتونز دارد.

همانطور که بیان شد این نرم افزار شباهت بسیار زیادی به آیتونز دارد و می توانید از طریق آن به بازیابی اطلاعات بپردازید. بازیابی از طریق این نرم افزار بسیار ساده است و قابلیت restore در صفحه اصلی این نرم افزار مشاهده می شود و با انتخاب آن می توانید به سادگی از آن ها استفاده کنید.

نرم افزار های دیگری نیز برای بکاپ گرفتن اطلاعات و تصاویر موجود در گوشی های هوشمند آیفون وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به AnyTrans و iPhone Backup Extractor اشاره کرد. البته این نرم افزار ها توسط توسعه دهندگان کمپانی اپل در اختیار کاربران قرار می گیرند و پیشنهاد می کنیم که از نرم افزار رسمی این شرکت یعنی آیتونز برای بکاپ گرفتن استفاده کنید.

در این مقاله به سه روش به سوال چطور اطلاعات گوشی آیفون خود را بازیابی کنیم پاسخ دادیم و این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر از فایل های خود پشتیبان نگیرید ممکن است برای همیشه برخی از اطلاعات ارزشمند خود را از دست بدهید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها