چطور اپلیکیشن ها را از جایی به جز اپ استور نصب کنم؟

0
2490
چطور اپلیکیشن ها را از جایی به جز اپ استور نصب کنم؟

بسیاری از اوقات پیش آمده که یک بازی را برای سیستم عامل ios دانلود کرده ایم و خواستار نصب آن روی گوشی خود هستیم. یا فایل های نصبی که بانک ها برای کاربران ارسال می کنند، ممکن است در هنگام نصب با اروری از جانب گوشی آیفون و عدم اعتماد آن مواجه شوند.

در این هنگام چه باید کرد تا گوشی بتواند این فایل ها را مانند نصب از اپ استور مورد اعتماد خود نصب کند. هنگامی که فایل نصبی خود را از اینترنت یا دیگر اپلیکیشن ها دریافت کردید، تا هنگامی که آن را تائید نکنید، نمی توانید آن را بر روی گوشی خود نصب کنید. برای اینکه بتوانید این فایل را به صورت امن به گوشی بشناسانید و اجازه نصب را بگیرید لازم است مسیر زیر را طی کنید.

  • ابتدا به قسمت تنظیمات گوشی یا Setting وارد شوید.
  • بخش general را پیدا کنید
  • به قسمت Device management بروید. در ورژن های قدیمی تر ممکن است گزینه profile را ببینید.
  • در قسمت Enterpriser App نام فایل یا برنامه  را وارد کرده و Trust را بزنید
  • بعد از این کار قادر به تائید مراحل و نصب فایل خود هستید.

نصب برنامه از طریق اپلیکیشن های جایگزین

همچنین راه های دیگری نیز برای این کار وجود دارد. خصوصا مشکلاتی که برای بسیاری از کاربران ایرانی و دسترسی به اپ استور طی ماه های گذشته به وجود آمد، آنها را وادار کرد که از روش های جایگزینی چون دیگر اپلیکیشن ها برای دانلود و نصب برنامه های ios استفاده کنند. بسیاری از کاربران ایرانی چند ماه پیش با باز کردن اپ استور با پیغام “the app store is unavailable the country or region you’re in” مواجه ‌شدند و نمی توانستند از خدمات و برنامه ها و آپدیت های این اپلیکیشن استفاده کنند. به همین دلیل رو به جایگزین هایی چون سیب اپ و اپ استور ایرانی آوردند.

سیب اپ یکی از اپلیکیشن های ایرانی مختص کاربران آیفون است که تمام برنام ها و آپدیت های مختص این سیستم عامل را در خود جای داده است. پس از نصب سیب اپ، دانلود اپلیکیشن  ‌ها بدون نیاز به اپل آیدی و گیفت کارت صورت گرفته و خبری از محدودیت ‌هایی که اپل در اپ استور ایجاد می ‌کند، در سیب اپ نیست. برای اینکه نرم افزارهای رایگان را از این استور دانلود کنید، نیاز به هیچگونه ثبت نامی نبوده و تنها در صورتی که اپ‌ های غیر رایگان را نصب کنید، برای فرآیند پرداخت می ‌بایست در سیب اپ ثبت نام کنید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها