چطور متوجه شویم در اینستاگرام بلاک شده ایم؟

0
1111
چطور متوجه شویم در اینستاگرام بلاک شده ایم؟

پاسخ به سوال چطور متوجه شویم در اینستاگرام بلاک شده ایم بدون شک برای تمام کاربران اینستاگرام بسیار جالب توجه است. حساب های کاربری بسیار زیادی در اینستاگرام وجود دارد و در این میان ممکن است افرادی به دلایل مختلف قصد داشته باشند حساب کاربری شما را مسدود کنند. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بفهمیم که چه روشی برای متوجه شدن این موضوع وجود دارد.

در ابتدا این موضوع را بیان کنید که بلاک شدن در اینستاگرام مانند نرم افزار های دیگر این شبکه اجتماعی مشهور می تواند دلایل زیادی داشته باشد و بدون شک بروز مشکلاتی میان کاربران منجر به این موضوع می شود. اینستاگرام به شما این قابلیت را نمی دهد که مشاهده کنید چه افرادی شما را بلاک کرده اند و در این میان تنها موضوعی که وجود دارد این است که اگر مدتی تصویر، پیامی یا …برای شما از آن شخص ارسال نشد مشکوک می شوید که آن فرد شما را بلاک کرده است. توجه داشته باشید که روش هایی که قصد داریم به مرور آن ها بپردازیم برای گوشی های هوشمند آیفون و گوشی های اندرویدی یکسان است و می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید.برای بررسی خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن (حالت روح ) در این بخش کلیک کنید.

قبل از بررسی این روش ها بهتر است بیان کنیم که نرم افزار های مختلفی در کنار اینستاگرام وجود دارد که قابلیت های زیادی به شما می دهد، با استفاده از این نرم افزارها می توانید ببینید چه کسی شما را آنفالو کرده است و از این طریق این موضوع را متوجه شوید. زیرا بسیاری از کاربران که پیج ها را آنفالو می کنند سپس آن را بلاک نیز می کنند.

چه کسی اینستاگرام شما را بلاک کرده است؟

چه کسی اینستاگرام شما را بلاک کرده است؟

به طور کلی بررسی این موضوع که توسط شخصی بلاک شده اید یا خیر کار سختی نیست و می توانید آن را با کمی حس کنجکاوی مطلع شوید.

ابتدا نام حساب کاربری که فکر می کنید شما را بلاک کرده است را جستجو کنید، زیرا ممکن است شخصی شما اشتباها فردی را آنفالو کرده باشید و ربطی به بلاک شدن نداشته باشد. با این وجود اگر حساب کاربری فرد مورد نظر خصوصی یا همان private باشد و شما آیدی وی را مشاهده نکنید ممکن است بلاک شده باشید.

اگر حساب کاربری وی عمومی یا public باشد شما زمانی که صفحه مورد نظر را پیدا می کنید نمی توانید تصویر پروفایل، تعداد پست ها، فالورها یا فالویینگ ها را مشاهده کنید. و در بخش پست ها نیز پیامی به عنوان No Posts Yet برای شما نمایش داده می شود.

در کامپیوتر نیز اگر شما لینک اینستاگرام را به شکل زیر تایپ کنید می توانید متوجه شوید که بلاک شده اید یا خیر: Instagram.com/username
البته به جای username باید نام کاربری مورد نظر خود را بنویسید و در صورتی که پیامی با عنوان Sorry, this page isn’t available در اختیار شما قرار گرفت این احتمال وجود دارد که شما بلاک شده اید، البته این احتمال نیز وجود دارد که شخص مورد نظر خود حساب کاربری خود را حذف کرده باشد.

چند ترفند ساده برای بررسی بلاک شدن در اینستاگرام

حال برای بررسی این موضوع که شما بلاک شده اید یا مشکل دیگری وجود دارد می توانید به سراغ حساب کاربری خود بروید و برای این کار نیاز به حس کنجکاوی دارید. در گام نخست می توانید به سراغ افرادی بروید که شخص مورد نظر آن ها را لایک می کند یا برای آن ها کامنت می گذارد. در صورتی که لایک و کامنتی از وی مشاهده کرده اید شما بلاک شده اید.

در کنار این موضوع یک روش ساده تر نیز وجود دارد که شما می توانید از حساب کاربری فرد دیگری استفاده کنید یا جساب کاربری جدیدی ایجاد کنید، پس از دسترسی به بخش جستجوی حساب کاربری جدید می توانید وی را جستجو کنید و در صورتی که فرد مورد نظر را پیدا کردید وی شما را بلاک کرده است.

در نظر داشته باشید که اگر فردی شما را بلاک کرده باشد هیچ دسترسی برای پیام دادن به وی ندارید و تنها روش برای صحبت با وی این موضوع است که در صفحه هایی که کامنت گذاشته می شود شما می توانید وی را ریپلای کرده و برای او پیامی ارسال کنید تا برای او نمایش داده شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها