چطور مدل گوشی ام را پیدا کنم؟

0
722
چطور مدل گوشی ام را پیدا کنم؟

چطور مدل گوشی ام را پیدا کنم؟کالاسودا – گوشی های هوشمند زیادی در سراسر دنیا تولید شده است که هر کدام مدل و شماره ساخت خاص خود را دارند. برخی از این مدل ها، تنها با یک پیشوند و پسوند با یکدیگر تفاوت دارند.

حال تصور کنید که لیست به روز رسانی های مختلف اندروید برای چند گوشی اعمال شده است، برای اینکه بدانید گوشی شما شامل این به روز رسانی می شود یا خیر، بهتر است از مدل گوشی خود مطلع باشید. اما شاید کارتن دستگاه را نداشته و حافظه تان نیز یاری نکنید که نام و مدل گوشی شما چه بود. در آموزش زیر ما به شما یاد می دهیم که چگونه می توان مدل گوشی را در تلفن های هوشمند اندرویدی پیدا کند.

روش 1 : از طریق تنظیمات گوشی

سازندگان گوشی های هوشمند همواره اطلاعات مربوط به این دستگاه را در جایی در قسمت تنظیمات قرار می دهند.

  • ابتدا لازم است قسمت Setting را باز کنید.
  • به قسمت پایین رفته و به تب About phone برسید.
  • در قیمت Model number سرچ کنید. در این قسمت اطلاعات مربوط به نام و مدل دستگاه وجود دارد.
  • با این حال گاهی اوقات برخی از تولیدکنندگان ممکن است مدل گوشی را در قسمت About phone وارد نکنند. حتی اگر این موضوع نیز صادق باشید، می توانید با روش های دیگری مانند روش زیر از مدل گوشی خود اطلاع پیدا کنید.

چطور مدل گوشی ام را پیدا کنم؟

از اپلیکیشن شخص ثالث استفاده کنید

بسیاری از برنامه های اندروید به صورت رایگان در پلی استور وجود دارند که برای کاربران، لیست جامعی از مشخصات گوشی با توجه به مدل دستگاه و جزئیات سخت افزاری فراهم می کنند. برای مثال یکی از این اپلیکیشن ها My Device است.

  • ابتدا این برنامه را از پلی استور دریافت کرده و آن را نصب کنید.
  • سپس برنامه را باز کنید.
  • تمام اطلاعات مربوط به مدل گوشی در این قسمت نشان داده می شود.
  • چطور مدل گوشی ام را پیدا کنم؟

همچنین می ‌توانید از برنامه‌ی Droid Hardware info هم استفاده کنید تا اطلاعات مختلف نرم ‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه‌ تان از جمله مدل گوشی را به شما نمایش دهد. این برنامه نیز به صورت رایگان برای دانلود وجود دارد و می توانید پس از نصب نیز آن را باز کرده و با وارد شدن به ان مدل گوشی را دریابید. از این پس با دانستن این اطلاعات به راحتی می توانید دریابید که چه زمانی آپدیت اندروید برای شما ارائه خواهد شد. نظر شما در مورد این اموزش چیست ؟ نظرتان را با ما در این باره در میان بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها