چطور یک لپ تاپ مناسب بخریم؟ بررسی چند مورد بسیار مهم

0
255
چطور یک لپتاپ مناسب بخریم؟ بررسی چند مورد بسیار مهم

این روز ها لپ تاپ های متنوعی در بازار جهانی وجود دارد از این رو انتخاب یک لپ تاپ مناسب به نظر کار سختی است. در این بخش قصد داریم به موارد مختلفی بپردازیم و به بررسی این موضوع که چطور یک لپتاپ مناسب بخریم، بپردازیم.

صفحه نمایش

یکی از مهم ترین مواردی که باید برای خرید لپ تاپ دقت کنیم اندازه صفحه نمایش مورد نیاز است، به طور کلی لپ تاپ ها بین 9 تا 17 اینچ است که بر اساس نیاز شما می توانید انتخاب کنید، این موضوع را در نظر بگیرید که صفحه نمایش های کوچک باتری معمولی خواهد داشت و نمی توان توقع بالایی از باتری آن ها داشت.

چطور یک لپتاپ مناسب بخریم؟ صفحه نمایش

 پردازنده

موضوع دیگری که برای پاسخ به سوال چطور یک لپتاپ مناسب بخریم می توانیم بیان کنیم، پردازنده است. پردازنده یا CPU را باید مغز اصلی سیستم داشت. دو شرکت اینتل و AMD پردازنده تولید می کنند و اینتل پردازنده های قدرت بالاتری دارند و AMD نیز برای کاربرد های شرکتی با قیمت پایین در اختیار کاربران قرار می گیرد.

رم ؛ عاملی بسیار مهم برای خرید لپ تاپ

به طور کلی رم برای گیمر های و افرادی که به کارهای گرافیکی می پردازنده بسیار مهم خواهد بود. رم های بین 2 تا 4 برای کاربردهای اداری دارند و برای کارهای گرافیکی نیز شاهد رم های بالاتری هستیم.

در کنار موارد یاد شده می توان از سرویس هایی استفاده کرده که به شما کمک می کند تا لپ تاپ مورد نیاز خود را خریداری کنید. در این وب سایت ها شما به عنوان کاربران نیاز های خود را مطرح کرده و شرکت مورد نظر شما محصولات پیشنهادی را به شما اعلام می کند. مایکروسافت مشهور ترین شرکتی است که این ابزار را در اختیار کاربران قرار می دهد. البته در کنار شرکت های تولید کننده وب سایت های فروش لپ تاپ نیز مشاوره های مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهند تا بر اساس نیاز آن ها و موجودی محصولات سیستمی مناسب را برای شما اعلام می کند.

البته در کنار این موارد یاد شده قیمت نقش تاثیر گذاری روی خرید لپ تاپ دارد و بسیاری از کاربران حدود هزینه ای را برای خود تعریف می کنند و بر اساس آن محصول مورد نیاز خود را خریداری می کنند.رم ؛ عاملی بسیار مهم برای خرید لپ تاپ

به نظر شما چطور یک لپتاپ مناسب بخریم؟ آیا در کنار موارد یاد شده موضوع دیگری نیز وجود دارد که به خرید ما کمک می کند؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها