چقدر زمان در فیسبوک می گذرانید؟

0
459

کالاسودا – اپلیکیشن فیسبوک ابزاری برای گذراندن زمان در این شبکه اجتماعی برای کاربران طراحی کرده است.

اعتیاد به شبکه های اجتماعی یکی از معضلاتی است که بسیاری از کاربران به آن توجهی ندارند و حتی این موضوع را نمی پذیرند که بسیار زیاد تر از حد معمول در این شبکه به گشت و گذار می پردازند.

فیسبوک قصد دارد تا ویژگی ای طراحی کند که زمانی که هر کاربر در این شبکه اجتماعی می گذارند را به او گوشزد کند. این ویژگی هنوز منتشر نشده است اما قرار است که به زودی به اپلیکیشن اندروید اضافه شود و نام Your Time on Facebook را به خود خواهد گرفت.

برای این بخش میتوانید آلارمی طراحی کنید که بیشتر از یک بازه زمانی خاص به کاربر گوشزد کند که زمانی بیش از حد معمول در این شبکه اجتماعی گذرانده است.

این ویژگی پیگیری زمانی تنها برای اپلیکیشن اندروید فیسبوک منتشر خواهد شد و اکنون برای تمام کاربران منتشر نشده است و ممکن است هیچ گاه نیز به محصول تنهایی برای این شبکه منتشر نشود و تنها در حالت آزمایشی به کار خود پایان دهد.

هدف این افزونه تنها این است که کاربران به راحتی بتوانند ببینند که چه میزان از روز را در این شبکه اجتماعی صرف میکنند. در واقع یک عدد به دقیقه مقابل هر روز هفته نمایش داده میشود، که نشان میدهد کاربران هر روز چند دقیقه در این شبکه بوده اند و اگر عدد بالا باشد باید فکری به حال اعتیاد به این شبکه اجتماعی کنند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید