چه کسی برای اولین بار پای روی سیاره مریخ خواهد گذاشت؟

0
517
چه کسی برای اولین بار پای روی سیاره مریخ خواهد گذاشت؟

به تازگی خبرهای جالبی در مورد ناسا منتشر شده که نشان می دهد فردی که برای اولین بار پی روی سیاره مریخ می گذارد یک خانم خواهد بود!

اولین نفری که پای روی سیاره مریخ خواهد گذاشت چه کسی خواهد بود؟

ناسا این موضوع را افشا کرده است که اولین نفری که پای روی سیاره مریخ خواهد گذاشت ، یک خانم خواهد بود. جیم برایدن استون مدیر ناسا در برنامه ای رادیویی اعلام کرده است که ناسا برنامه های جذابی دارد که به زودی از آنها پرده برداری خواهد کرد. ناسا چندی پیش این موضوع را اعلام کرده بود که در سال 2030 تمایل دارد تا انسان ها را به سیاره مریخ بفرستد ولی هنوز هیچ خبری در مورد تیم این موضوع منتشر نشده است.

اظهارات مدیر ناسا

در این برنامه رادیویی ایشان اعلام کرده است که اولین فردی که پای روی سیاره مریخ خواهد گذاشت یک خانم خواهد بود. ایشان همچنین اعلام کرده است که در خدمه فضانوردان حتما یک خانم حضور خواهد داشت. ناسا برنامه های ویژه ای در سر دارد که برای اجرایی سازی هر یک تلاش می کند. ایشان همچنین به این موضوع اعلام کرده است که در صورت عملی شدن این برنامه ها شاهد یک ماه تاریخی برای خانم ها خواهیم بود.

در گذشته بیشتر فضانوردان مرد بودند ولی حالا حدود 34 درصد فضانوردان خانم هستند. ناسا همچنین اعلام کرده است که قصد دارد بهترین تیم را برای این موضوع در نظر بگیرد.

نظر شما در مورد برنامه های جدید ناسا چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها