چگونه آخرین نسخه MacOS Mojave را نصب کنیم

0
1607

کالاسودا_امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما نحوه نصب آخرین نسخه MacOS Mojave را آموزش دهیم که می تواند برای شما کاربردی باشد.

شما دیگر می توانید از نسخه اصلی این سیستم عامل استفاده کنید و نسخه بتا آن را پاک کنید.

بالاخره از آخرین نسخه MacOS Mojave رونمایی شد اما اگر شما هنوز هم از نسخه بتا این سیستم عامل استفاده می کنید دیگر وقت آن رسیده که از نسخه جدید و رسمی این شرکت استفاده کنید.

قطعا اگر به قسمت تنظیمات سیستم بروید نمی توانید به روزرسانی این سیستم عامل را پیدا کنید. حتی اگر هم به فروشگاه اپل بروید نیز نمی توانید این به روزرسانی پیدا کنید. حالا باید چیکار کنید ؟ امروز می خواهیم روش نصب این نسخه را به شما آموزش دهیم.

نقل مکان از نسخه بتا به نسخه رسمی

برای ارتقا به نسخه نهایی MacOS Mojave باید اپ استور را باز کنید و عبارت Mojave را جستجو کنید. حالا صفحه MacOS Mojave را باز می کنید و گزینه Get را کلیک می کنید.

حالا در این بخش پنل به روزرسانی برای شما باز می شود و از شما می پرسد که آیا تمایل دارد نسخه MacOS Mojave 10.14 را نصب کنید و اگر اوکی کنید دانلود این نسخه شروع می شود.

بعد از اینکه دانلود شما تکمیل شد ، حالا سیستم نصب آن فعال می شود و فقط ترتیب نصب را پیگیری کنید تا نصب به روزرسانی شما تکمیل شود.

خداحافظی با نسخه بتا MacOS Mojave

بعد از اینکه شما نسخه نهایی را نصب کنید ، دیگر تمامی فایل های نسخه بتا از روی سیستم شما پاک می شود. شما در قسمت تنظیمات زمانی که سیستم خود را به روزرسانی کنید ، این قابلیت برای شما وجود دارد که می توانید باز هم از حالت بتا استفاده کنید و برای این کار تنها کافیست گزینه Restore Defaults را انتخاب کنید.

غیر فعال سازی دستیار بازخورد اپل

شما همچنین می توانید بخش دستیار بازخورد اپل را غیر فعال کنید. این موضوع می تواند به شما کمک کند که دیگر با پیام های این دستیار مواجه نشوید. شما برای غیر فعال سازی این بخش می توانید روی آیکن بنفش رنگ آن کلیک راست کنید و بعد بخش Option را انتخاب کنید و در نهایت روی گزینه Remove from Dock کلیک کنید.

امیدواریم از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها