چگونه از برنامه الکسا روی گوشی های اندرویدی استفاده کنیم

0
897

کالاسودا_ شرکت آمازون به تازگی برنامه الکسا را برای گوشی های اندرویدی معرفی کرده است. امروز به روش استفاده آن روی گوشی های اندرویدی می پردازیم.
طی سال های اخیر الکسا به خیلی از جاهایی که ما فکر آن را نمی کردیم پا گذاشته است. مانند یخچال فریزر، خودروها، تلویزیون ها و حتی لامپ ها. اما این شرکت زمانی زیادی را برای خلق یک دستیار صوتی مطمئن و کاربردی گذاشت تا بتواند بهترین از نوع خود را به بازار عرضه کند.
سال گذشته شرکت آمازون دستیار صوتی الکسا را برای سیستم عامل iOS معرفی کرد. البته اول این شرکت برنامه دستیار صوتی را در فروشگاه خود به بازار عرضه کرد. در ادامه شرکت هوآوی برنامه دستیار صوتی الکسا را به گوشی Mate9 خود اضافه کرد و شرکت HTC هم برای گوشی های HTC U11 خود این نرم افزار را تعبیه کرد.
حالا تمام گوشی های اندرویدی به این دستیار صوتی دسترسی دارند و امروز می خواهیم نحوه کار با آن در گوشی های اندرویدی را آموزش دهیم:

چگونه از برنامه الکسا روی گوشی اندرویدی خود استفاده کنیم

خوشبختانه راه های بسیاری برای استفاده از این دستیار صوتی جذاب وجود دارد. شما با جملات مشخصی می توانید این دستیار صوتی را فرا بخوانید:
“Reorder paper towels”
دوباره دستمال توالت سفارش بده
“Track my package”
بسته ارسالی منو پیگیری کن
“Play my Flash Briefing”
محتویات فلش منو باز کن
“Play Stuff You Should Know”
فایل هایی که میدونی رو باز کن
“Read Ready Player One”
فیلم Ready Player One
“What’s the weather like”
هوا چجوریه؟
“Turn on the office lights”
چراغ های دفتر رو روشن کن
“Tell August to lock the front door”
به آگوست بگو درهای ورودی رو قفل کند
“Open Big Sky”
آسمان بزرگ رو نشون بده.
البته این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و دستورها باید به صورت انگلیسی گفته شود.

برنامه الکسا

به روز رسانی برای برنامه الکسا در اوایل سال 2018 به بازار عرضه شد. زمانی که شما برنامه را باز کنید می توانید روی دستیار صوتی کلیک کرده و با استفاده از جملات گفته شده آن را فعال کنید.

نحوه دریافت برنامه الکسا

اولین جایی که شما می توانید این برنامه را دانلود کنید بازار آمازون است. زمانی که شما برنامه را باز کنید می توانید روی دکمه صدا کلیک کنید و بعد جملات موردنظر را به برنامه بگویید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها