چگونه از دانلود برنامه های جعلی روی موبایل خود جلوگیری کنیم

0
451

کالاسودا_بعضی اوقات خیلی از افراد برنامه ی جعلی به اسم اصل را دانلود می کنند.این برنامه می توانند مشکلات بسیاری برای تلفن های همراه بوجود آورند و باعث شوند تا اطالاعات داخل تلفن همراه شما سرقت شود.

شما باید برنامه های تلفن همراه خود را از فضای درست دانلود کنید تا با این مشکلات رو به رو نشوید. اگرچه برنامه های جعلی همیشه در کمین هستند و باید از همیشه هشیار بود.

همیشه سعی کنید برنامه های خود را از استورهای رسمی دانلود کنید

شاید حرف خیلی ساده ای باشد اما شما همیشه باید برنامه های خود را از استورهای رسمی دانلود کنید. شما می توانید برنامه های خود را از استورهای غیر رسمی دیگر دانلود کنید و اما این کار کاملا خطرناک و نامطمئن است.البته برنامه های جعلی بر روی استورهای رسمی هم وجود دارند اما این استورها سعی می کنند این برنامه ها را پاک کنند.

توضیحات برنامه را مطالعه کنید

آیا در نوشته های توضیحات برنامه اشکالات املایی و انشایی بسیاری وجود دارد؟خب این نشانه ی برنامه های جعلی است.یک برنامه رسمی در توضیحات خود اشکالات املایی و انشایی ندارد و سعی می کند بهترین توضیح را درباره برنامه خود ارائه دهد.

نظرات و نقدها خیلی مهم هستند

هیچ ایرادی ندارد که شما نقدها و نظرات کاربران دیگر را هم مطالعه کنید زیرا می تواند به شما کمک کند که پی ببرید این برنامه جعلی یا اصلی است.

مطالعه توضیحات در مورد نویسنده برنامه

شما می توانید به سایت اصلی برنامه سر بزنید و از نویسدگان برنامه مطلع شوید.قبل از دانلود برنامه بهتر است از نویسندگان این برنامه مطلع شوید زیرا اگر نویسنده معتبر نباشد می تواند نشان دهنده برنامه جعلی نیز باشد.

تعداد دانلودهای برنامه

اگر برنامه ای میزان دانلود بالایی داشته باشد نشان دهنده این است که این برنامه اصلی است و قطعا افراد زیادی این برنامه را روی تلفن های همراه خود نصب کرده اند.البته به یاد داشته باشید که هیچ یک از روش های بالا تضمین کننده اصل بودن یک برنامه نیستند ولی می توانند راهنمایی برای شما در این زمینه باشند و با کمک آنها بتوانید یک برنامه مطمئن و اصل را روی تلفن های همراه خود نصب کنید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید.شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با ما در بخش کامنت های به اشتراک بگذارید.اگر روشی دیگر در ذهن دارید حتما با ما در همین بخش به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها