چگونه از دوربین دیجیتال به عنوان وب کم استفاده کنیم؟

0
566

پیدا کردن یک وب‌کم خوب کار سختی است. خوشبختانه، شما می‌توانید از بسیاری از دوربین‌های دیجیتالی به عنوان وب‌کم استفاده کنید.

استفاده از دوربین به عنوان وب‌کم

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek، قابلیت استفاده از دوربین به عنوان وب‌کم تا حد زیادی به دوربین شما بستگی دارد. برخی از دوربین‌ها با نرم افزار شخص ثالث و درایورهایی همراه هستند که به شما این امکان را می‌دهند از آن‌ها به عنوان وب‌کم استفاده کنید.

لوازم مورد نیاز:

اگر قصد دارید از یک دوربین به عنوان وب‌کم استفاده کنید، به یک سه پایه نیز نیاز دارید. علاوه بر این دوربین شما باید قدرت کافی برای این کار را از طریق باتری داشته باشد.

همه این روشها به یک کابل میکرو USB به USB یا یک کابل مینی HDMI- / HDMI-به-HDMI احتیاج دارند. در آخرین (و موثرترین) راه حل، به دستگاه ضبط نیز نیاز خواهید داشت.

روش 1: از نرم افزار دوربین خود استفاده کنید

در ابتدا مطمئن شوید آیا دوربین شما نرم افزار یا درایور مورد نیاز برای این کار را دارد. به این منظور می‌توانید نام دوربین را در گوگل جست و جو کرده و درایور و نرم افزار مورد نظر را نصب کنید. پس از بارگیری و نصب درایور، دوربین شما باید توسط رایانه ویندوز یا مک خود به عنوان یک دستگاه ضبط شناخته شود.

روش 2: از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید

اگر دوربین شما پشتیبانی می‌کند؛ می‌توانید از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید. به طور مثال Sparkocam ویندوز با دوربین‌های Canon و تعداد کمی از دوربین‌های Nikon کار می‌کند.

البته این برنامه نیز مشکلات خاص خودش را دارد؛ بنابراین قبل از استفاده از آن بهتر است اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کند.

روش 3: از آداپتور HDMI به USB استفاده کنید

در ابتدا مطمئن شوید دوربین‌تان از این ویژگی پشتیبانی می‌کند. اگر دوربین شما دارای درگاه HDMI (یا مینی HDMI) تا حدود زیادی می‌توانید از این روش استفاده کنید. برای آزمایش، دوربین خود را به یک تلویزیون معمولی یا مانیتور متصل کنید و سعی کنید حالت خروجی “clean” را پیدا کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید، مدل خود در وب جستجو کنید.

میکروفن را فراموش نکنید

میکروفن دوربین ممکن است ضعیف باشد؛ بنابراین از یک میکروفن و یا هدفون استفاده کنید.

 

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها