چگونه اولین بیت کوین خود را بخریم؟

0
502
چگونه اولین بیت کوین خود را بخریم؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما دوستان آموزش دهیم که چگونه اولین بیت کوین خود را خریداری کنید و مطمئن هستیم که می تواند این مقاله کاربردی باشد.

بیت کوین محبوب ترین ارز دیجیتال

بیت کوین بیشتر از هر زمان دیگری اخبار در مورد آن شنیده می شود و با توجه تمام این افزایش و کاهش قیمت های این ارز دیجیتال ، همه توجه ها به این ارز دیجیتال جلب شده است. همه تلاش می کنند تا خرید و فروش بیت کوین را یاد بگیرند. این ارز دیجیتال به دلیل عام بودن آن در تمام نقاط جهان کارایی دارد و برنامه های زیادی هم برای ماین کردن آن به بازار عرضه شده است اما قبل از اینکه به این مباحث بپردازیم باید از روش خرید و ذخیره آن مطلع شوید.

امروز هم قصد داریم ساده راه برای خرید و ذخیره این ارز دیجیتال را به شما آموزش دهیم که می تواند جذاب باشد:

راهنمای سریع:بیت کوین محبوب ترین ارز دیجیتال

اگر هر یک از قدم هایی که به شما معرفی می کنیم حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد ولی ما خیلی سریع و خلاصه آن را به شما آموزش خواهیم داد:

1- استفاده از یک کیف پول دیجیتال و انتخاب یک رمز عبور مناسب برای حفظ اطلاعات

2- ساخت اکانت در سایت www.digiexchange.net

3- انتخاب روش پرداختی مناسب

4- خرید بیت کوین!

قدم اول : انتخاب یک کیف پول دیجیتال خوب

بهتر است اول از همه به بررسی کیف پول دیجیتال خوب و دو نوع آفلاین و آنلاین آن بپردازیم.

کیف پول دیجیتال آنلاینبیت کوین ، ساخت اکانت در سایت www.digiexchange.net

کیف پول های آنلاین‌، رمز خصوصی شما را توسط شخصی دیگر که با کامپیوتر خود به اینترنت متصل است ذخیره می‌کند و البته دسترسی شما به خدمات بیت کوین را از هر طریقی ( کامپیوتر، موبایل و …) ممکن می‌ سازد.

یکی از نقاط ضعف مهم این کیف پول این است که سازمانی که مسئول اجرایی وب سایت مورد استفاده شماست، مسئول حساب شما بشود ، در حقیقت اختیار بیت کوین های شما از دستتان خارج شود. خب این فکر می‌تواند خیلی ترسناک باشد! یکی دیگر از ایراد آن کیف پول دیجیتال آنلاین این است که وقتی سرور این سایت ها از بین برود شما هم دیگر به دسترسی به کیف پول خود نخواهید داشت.

کیف پول دیجیتال آفلاین

این سرویس های خدماتی می تواند یکی از امن ترین سرویس های موجود باشد ، شاید این موضوع برای شما کمی گیج کننده باشد ولی انتخاب این سبک از کیف پول دیجیتال می تواند از این جهت برای شما عالی باشد که دیگر با از دست رفتن سرور یا هر ایراد دیگری شما بیت کوین خود را از دست نمی دهید و می توانید از آن استفاده کنید.

یکی از کیف پول های دیجیتال و معروف در این زمینه Exodus بوده که شما می توانید با استفاده از آن بیت کوین های خود را ذخیره کنید.

قدم دوم : ساخت اکانت در سایت های معاملاتی ارز دیجیتالبیت کوین ، ساخت اکانت در سایت های معاملاتی ارز دیجیتال

یکی از سایت های خوب در این زمینه سایت ایرانی Digiexchange.net بوده که شما در این سایت می توانید از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال مطلع شوید و حتی از طریق این سایت بیت کوین خود را بخرید. یکی از نقاط قوت این سایت سیستم خرید و فروش آن است که فقط با افراد حقیقی داد و ستد انجام می دهد.

قدم سوم : انتخاب روش پرداختی

شما در این قسمت باید سیستم پرداختی خود را برای خرید بیت کوین تعیین کنید. شما حتی می توانید ارزهای دیجیتال دیگر را به بیت کوین تبدیل کنید.

قدم چهارم : خرید بیت کوین

حالا شما بیت کوین خود را خریداری کرده اید و در کیف پول دیجیتال شما قرار دارد. شما می توانید از این ارز دیجیتال در سایت مختلف استفاده و به اصطلاح آن را خرج کنید.

نظر شما در مورد این ارز دیجیتال چیست؟

منتظر نظرات شما در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها