چگونه اکانت گوگل پلی را حذف کنیم؟

1
19544
چگونه اکانت گوگل پلی را حذف کنیم؟

گوشی های هوشمند اندرویدی برای دسترسی به گوگل پلی نیاز به جیمیل دارند. زمانی که جیمیل روی گوشی هوشمند تنظیم می شود می توانیم از تمام قابلیت های آن استفاده کنید در این میان گاهی نیاز است که جیمیل خود را حذف کنیم. حال در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه اکانت گوگل پلی را حذف کنیم. به طور کلی برای حذف اکانت گوگل پلی دو روش وجود دارد که در این بخش قصد داریم به بررسی آن یپردازیم.

 چگونه اکانت گوگل پلی را حذف کنیم

برای حذف اکانت جیمیل خود باید به بخش تنظیمات رفته و در بخش Users And Accounts باید گزینه جیمیل را انتخاب کرده و گزینه سه نقطه را انتخاب کنیم، در این بخش با دو گزینه رو به رو می شویم که می توانیم در گزینه اول تمام اطلاعات موجود در جیمیل را سینک کنیم و در بخش دوم نیز گزینه حذف اکانت وجود دارد و با انتخاب آن می توانیم اکانت جیمیل خود را حذف کنیم. البته این موضوع را در نظر بگیرید که برای پیدا کردن این بخش ممکن است به دلیل رابط کاربری های متفاوت در ابتدا کمی سخت گزینه Users And Accounts را پیدا کنید، با این وجود تمام مراحل پس از انتخاب این گزینه برای تمام گوشی های هوشمند به صورت یکسان است.

 چگونه اکانت گوگل پلی را حذف کنیم

اولین روش را می توان ساده ترین روش دانست. در این بخش می توانیم به سینک کردن برخی از اطلاعات موجود در جیمیل خود نیز به صورت شخصی سازی شده بپردازیم.

روش دوم از طریق وب سایت https://play.google.com صورت می گیرد. در صورتی که جیمیل شما روی گوشی هوشمندتان سینک شده باشد می توانید از طریق یک مرور گر وارد سایت یاد شده شوید و در این بخش نیز می توانید با مشاهده جیمیل خود در سمت چپ صفحه نمایش گزینه Sign Out را انتخاب کنید تا اکانت جیمیل سینک شده از گوگل پلی شما خارج شود.

روش دوم کمتر مورد استفاد کاربران قرار می گیرد زیرا به طور کلی برای نصب یک نرم افزار وارد اپلیکیشن گوگل پلی می شویم و کمتر از وب سایت گوگل پلی برای دریافت اپلیکیشن اقدام می کنیم. با این وجود برای بررسی این موضوع که چگونه اکانت گوگل پلی را حذف کنیم تلاش کردیم که تمام موارد بررسی شده و در اختیار کاربران قرار گیرد.

حذف اکانت گوگل پلی از طریق سایت

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
حسین
حسین
4 سال پیش

سلام و خسته نباشید
چند وقتیه یه نفر وارد اکانت گوگلی پلی من شده و وارد بازیهایم میشه و خرابکاری میکنه.لطفا هر روشی بلد هستید رو برام میل کنید تشکر