چگونه ایرپاد پرو خود را تمیز کنیم؟

0
1125

طراحی ایرپاد پرو اپل به گونه‌ای است که زودتر از نمونه‌های قبلی در معرض آلوده شدن قرار می‌گیرد. پس نکات کاربردی تمیز کردن آن برای کاربرانشذحتما مفید و مهم خواهد بود.

به گزارش کالاسودا به نقل از gadgetsnow، ورود ایرپاد پرو اپل به بازار نه تنها از جنبه کاربردی و کیفی، بلکه از نظر طراحی نیز یک اتفاق جذاب بود.

ایرپاد پرو اپل با طراحی جدید و منحصر به فردش، به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارد.

کاربران این ایرپاد به دلیل سهولت استفاده، مدت زیادی آن را در گوش خود دارند و در محیط خارج از منزل هم معمولا در تمامی لحظات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایرپادها فقط به رنگ سفید تولید می‌شوند. همین مسئله سبب می‌شود لک و کثیفی بیشتر بر روی آن‌ها بنشیند و به راحتی هم قابل رویت باشد. رطوبت و کثیفی هم سبب می‌شود ویژگی شارژ بی‌سیم دستگاه به خوبی کار نکند.

تمیز کردن ایرپاد پرو اپل کار دشواری نیست. برای این کار به الکل ایزوپروپیل که نوعی الکل ضدعفونی‌کننده است نیاز دارید. بهتر است چندین گوش پاک‌کن، پارچه میکروفیبر (پارچه مخصوص تمیز کردن با جنس پنبه یا نایلون) نیز در کنار خود داشته باشید.

بدیهی است که نخستین گام برای داشتن یک ایرپاد تمیز، تمیز نگه داشتن گوش‌هاست.

نکات کلیدی برای تمیز کردن هدفون‌های وایرلس ایرپاد پرو

ابتدا پارچه میکروفیبر خود را کمی مرطوب کنید و ایربادها را به خوبی تمیز کنید. مطمئن شوید که پیش از استفاده دوباره آن، کاملا خشک باشند.

می‌توانید از نخ دندان برای تمیز کردن کنج‌ها و روزنه‌هایی که دسترسی به آن‌ها دشوار است استفاده کنید. این کار را با احتیاط انجام دهید تا آسیبی به دستگاه وارد نشود.

روش‌های تمیز کردن سری هدفو‌ن‌ها

ابتدا سری گوشی‌ها را جدا کنید و برای تمیز کردن از پارچه میکروفیبر یا یک پارچه نرم استفاده کنید.

یک گوش‌ پاک‌کن را به کمی الکل ایزوپروپیل آغشته و منافذ را تمیز کنید.

برای تمیز کردن ایرپاد خود از هیچ گونه ماده شوینده استفاده نکنید. آب برای نظافت آن کافی است. هیچ مایعی نباید در منافذ وجود داشته باشد.

چگونه جعبه ایرپاد خود را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن این جعبه می‌توانید از پد الکلی استفاده کنید. حواستان باشد پارچه‌های مرطوب را از اتصالات داخلی و پورت‌ها دور نگه دارید. ایرپادها دارای باتری و برد مداری داخلی هستند و رطوبت باعث خرابی آن‌ها می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها