چگونه ایمیل خود را پنهان کنیم؟

0
2202

کالاسودا_ آیا می دانید چگونه می توانید ایمیل پنهانی بسازید؟ این موضوعی است که می تواند  برای بسیاری از افراد مهم باشد. اگر مایلید از این موضوع مطلع شوید با ما همراه باشید.

استفاده از مرورگر وب مطمئن

مرورگر وب بسیار مهم است. مرورگر وب می تواند کمک کند تا امنیت بیشتری به سایت های شما هدیه شود. درواقع مرورگرهای وب نقشی پررنگ در امنیت آدرس IP شما دارند.

اکنون اگر قصد داشته باشید به صورت ناشناس پیغام دهید بهتر است از مرورگر ناشناس استفاده کنید. لازم است بدانید که یکی از صفحات امن مرورگر Onion Router در سیستم مرور گر موزیلا قرار دارد. این سیستم برای ناشناس ماندن کاربران بسیار عالی عمل می کند.

اکانت جدید بسازید

اگر واقعا روی اطلاعاتتان وسواس دارید بهتر است یک اکانت ایمیل جدید طراحی کنید. هنگام طراحی نیز همه چیز را به دلخواه خود تغییر داده و وارد کنید. مثلا اسم یا شماره تماس و آدرس ایمیل جعلی وارد کنید.

بهتر است برای ساخت ایمیل ناشناس از عباراتی کوتاه مثل anonguy55@gmail.com استفاده کنید یا بهتر است از برخی مرورگرها را استفاده نکنید.

 

از «هاشمیل» استفاده کنید

یکی از محدودیت های مهم هاشمیل این است که پولی است. بر اساس آخرین اطلاعات رقم اشتراک این سامانه ۴۹٫۹۸ دلار در سال برای استفاده از ۱۰ گیگابایت حافظه داخلی است. ورژن رایگان این سیستم با ۲۵ مگابایت حافظه عرضه می شود و برای وب و iOS در دسترس است.

جالب است بدانید برای دسترسی به این سرویس شما می توانید به @hmamail.com مراجعه کنید. نکته مهم تر اینکه اندرویدی ها و طرفداران  iOS نیز می توانند از این سیستم استفاده کنند.

تیر آخر  شامل چه مواردی است؟

استفاده از Guerrilla Mail  گزینه ای عالی برای مخفی شدن و فرار از دست مزاحم ها است چرا که به راحتی قابل پنهان کردن است.

آدرس های ایمیل این سیستم اختصاصی است و تا همیشه به نام شما سند می خورد. این موضوع را نیز می توان گزینه مثبت دیگری در خصوص این سامانه در نظر گرفت.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید