چگونه بازی هایی که دارای دیتا هستند را روی گوشی های اندرویدی نصب کنیم؟

0
2740
روی گوشی های اندرویدی

امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما عزیزان آموزش دهیم که چگونه بازی هایی که دارای دیتا هستند را روی گوشی های اندرویدی نصب کنیم. قطعا این آموزش می تواند برای شما دوستان کاربردی باشد.

در این مقاله آموزشی ما به شما قدم به قدم آموزش خواهیم داد که چگونه بازیی هایی که دارای دیتا هستند را روی گوشی های اندرویدی نصب کنید. زمانی که شما بازیی ای را از روی سایت یا پلی استور دانلود می کنید ، شما دو فایل دریافت خواهید کرد. یکی از فایل ها apk بوده که شما مستقیم روی گوشی خود نصب می کنید ، فایل دیگر OBB یا فایل دیتا است که شما باید در فولدر خاصی در مموری کارت خود ذخیره کنید. شما با مطالعه این مقاله دیگر مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. ما به شما آموزش می دهیم که چگونه فایل های OBB را انتقال دهید. در بعضی مواقع شما باید این فایل ها را به حافظه داخلی و در بعضی نیز باید به حافظه SD انتقال دهید.

چگونه فایل های OBB را روی گوشی های اندرویدی نصب کنیم

اول از همه فایل های apk و OBB بازی مورد نظر را دانلود می کنید. سپس باید فایل OBB را از حالت Zip در آورید و در پوشه ای قرار دهید. به یاد داشته باشید که باید تمام فولدر نه فقط یک فایل را کپی کنید. پس از اینکه فایل را کپی کردید باید آن را به پوشه زیر انتقال دهید:روی گوشی های اندرویدی

Internal storage /Android/Obb

اگر فولدر OBB مورد نظر در این فضا وجود نداشت ، پس از بخش به صورت دستی بسازید. پس از اینکه فایل مورد نظر را در جای گفته شده قرار دادید ، فایل apk بازی را پیدا کرده و آن را انتخاب می کنید تا بازی مورد نظر نصب شود. حالا شما می توانید بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید. بعضی از بازی های نیازمند به دسترسی به اینترنت هستند تا بتوانند یک سری از فایل های خود را دانلود کنند ، اگر به چنین سبکی بودند نگران نباشید و کمی صبر کنید. فقط به این موضوع دقت کنید که میزان حجم فایل برای دانلود به اندازه گیگ نباشد!

چگونه فایل های OBB را در حافظه SD نصب کنیم

راه های بسیاری برای این کار در گوشی های اندرویدی وجود دارد و بعضی از این توسط تعدادی از این گوشی ها پشتیبانی نمی شود و ما روشی را پیشنهاد می کنیم که آسان و کاربردی باشد. در روش اول بعضی از گوشی ها به صورتی هستند که شما می توانید جای نصب شدن آن را نیز تعیین کنید و همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا بازی را مثلا به جای حافظه SD در حافظه داخلی نصب کند و شما با کمک روش بالا فایل های OBB را کپی و نصب کنید.روی گوشی های اندرویدی

برای اینکه فایل های OBB را در حافظه SD نصب کنید ، تنها کافی است که به بخش زیر بروید:

external storage /Android/Obb

زمانی که بخش بالا می روید شاید فولدری به نام Obb وجود نداشته باشد و شما می توانید این فایل را به صورت دستی بسازید و فایل های OBB را به آنجا انتقال دهید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها