چگونه بازی های ایکس باکس وان را به روز رسانی کنیم؟

0
467

بازی های کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به روی رسانی های مختلفی را دریافت می کنند. این بازی ها پس از به روز رسانی در بخش های مختلف قدرتمند تر می شوند. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که برخی بازی های کنسول ایکس باکس و پلی استیشن بدون نصب به روز رسانی قابل اجرا نیستند. از این رو در این بخش قصد داریم به  بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه بازی های ایکس باکس وان را به روز رسانی کنیم.
برای به روز رسانی باید مطمئن شوید که دستگاه شما به اینترنت متصل است و پس از آن به دو روش می توان بازی ها را آپدیت کرد. روش اول زمانی است که روی بازی کلیک می کنید و آن را انتخاب می کنید. در این مرحله به شما پیغامی می آید که بازی شما به روز رسانی جدیدی دریافت خواهد کرد. روش دیگر کمی متفاوت است و گر نمی‌خواهید و یا نمی‌توانید بازی را در حال حاضر اجرا کنید، و یا صرفا می‌خواهید بدانید کدام یک از عناوینی که روی کنسولتان نصب شده‌اند نیاز به آپدیت شدن دارند، از این روش استفاده کنید. ابتدا باید وارد Library خود شوید. برای این کار دکمه Home را بزنید و در منوی Home، گزینه My Apps & Games را انتخاب کنید و سپس گزینه See All را انتخاب کنید.
پس از مدتی برای بازی ها نمایش داده می شوند و مشخص می شود که به روز رسانی برای کدام بازی موجود در کنسول بازی شما فرستاده شده است و در صورت نیاز می توانید به نصب آن بپردازید. البته این موضوع را در نظر بگیرید که حجم برخی از این به روز رسانی ها بسیار بالا است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها