چگونه بازی های روی هارد ایکس باکس وان را پاک کنیم؟

1
1278
چگونه بازی های روی هارد ایکس باکس وان را پاک کنیم؟

یکی از ترفند های کاربردی در مورد کنسول بازی ایکس باکس وان حذف کردن بازی های موجود در هارد است، این موضوع ترفند بسیار ساده ای دارد و به سادگی می توان این موضوع را یاد گرفت که چگونه بازی های روی هارد ایکس باکس وان را پاک کنیم.

این روز ها بازی های گرافیکی حجم های بسیار بالایی دارند از این رو گاهی باید بازی های قدیمی تر را حذف کرد تا بتوان بازی های جدیدی نصب کرد. اضافه شدن بازی های 4K نیز این موضوع را جدی تر از گذشته نشان می دهد.

چطور هارد ایکس باکس خود را پاکسازی کنیم؟

در مرحله اول دکمه Xbox را روی کنترلر خود فشار دهید و گزینه My Games & Apps را انتخاب کرده و وارد آن شوید. در این بخش بازی ای را که می خواهید پاک کنید را انتخاب کرده و باز هم دکمه Menu را انتخاب می کنیم.

در بخش بعدی باید گزینه Manage Game را انتخاب کرده و قسمت نصب شده ها گزینه حذف تمام موارد را انتخاب کنید. البته این موضوع را باید در نظر بگیرید که بازی به طور کلی از روی سیستم شما حذف نشده است و در واقع وارد آرشیو بازی های شما شده و می توانید بازی های مورد نیاز خود را باز هم نصب کنید.برای نصب دوباره این بازی های نیز همین مراحل را طی کرده و تنها در انتها گزینه آماده برای نصب را انتخاب می کنید و دوباره بازی شما روی سیستم نصب می شود.البته به دلیل حجم بالایی بازی های حذف شدن آن ممکن است کمی زمان ببرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
خانم گیمر
خانم گیمر
1 سال پیش

اگر بازی به هارد انتقال بدم میتونم دوباره بر گردونم؟ اگر میشه چجوری باید بکنم؟