چگونه بخش تصحیح خودکار کیبورد گوگل را در سیستم عامل اندروید و iOS غیر فعال کنیم؟

0
500
چگونه بخش تصحیح خودکار کیبورد گوگل را در سیستم عامل اندروید و iOS غیر فعال کنیم؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه بخش تصحیح خودکار کیبورد گوگل را در سیستم عامل اندروید و iOS غیرفعال کنیم. قطعا می تواند این مقاله برای شما جذاب باشد.

برنامه کیبورد گوگل یکی از برنامه های محبوب در سیستم عامل اندروید و iOS بوده که توانسته نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند. شاید همین جذابیت و کارایی این کیبورد است که باعث شده هزاران هزار کاربر این نرم افزار در گوشی های خود نصب و از آن استفاده کنند.

آیا شما از هم کیبورد گوگل در دستگاه اندرویدی خود استفاده می کنید و از اینکه این سیستم به صورت اتوماتیک کلمات شما را تصحیح می کنید راضی نیستید و این موضوع را دوست ندارید؟ خب اگر شما دوست دارید در دنیایی خاص زندگی کنید می توانید این سیستم تصحیح خودکار کیبورد گوگل را غیرفعال کنید و هیچوقت دیگر با این مشکل مواجه نشوید.

قطعا شما همه مزیت ها و معایب سیستم تصحیح خودکار کیبورد گوگل را می شناسید و با این اطلاع از این موضوع تصمیم دارید این سیستم را غیرفعال کنید. در کل این سیستم یک ابزار مفید برای کاربران بوده که می توانند به وسیله آن مشکلات خود را برطرف کنند.

شیوه غیرفعال سازی بخش تصحیح خودکار کیبورد گوگل در سیستم عامل اندرویدشیوه غیرفعال سازی بخش تصحیح خودکار کیبورد گوگل در سیستم عامل اندروید

قدم اول

به قسمت تنظیمات کیبورد می روید تا بتوانیم تغییرات لازم را در این بخش اعمال کنیم. برای این کار تنها کافی است کلید کاما را گرفته تا به صورت اتوماتیک به بخش تنظیمات بروید.

قدم دوم تصحیح خودکار کیبورد گوگل در سیستم عامل اندروید قدم اول

زمانی که بخش تنظیمات باز می شود شما می توانید بخش های مختلفی را شخصی سازی کنید. یکی از این بخش ها تصحیح کلمات است و زمانی که شما این بخش را باز کنید با تمام گزینه ها در این زمینه مواجه می شوید.

قدم سوم

قدم نهایی این است که وارد این بخش می شوید و گزینه Auto-correction را غیرفعال می کنید. کیبورد گوگل شما دیگر به صورت اتوماتیک کلمات را تصحیح نخواهد کرد و دیگر این موضوع به خود بستگی خواهد داشت. تصحیح خودکار کیبورد گوگل در سیستم عامل اندروید قدم سوم

شیوه غیرفعال سازی بخش تصحیح خودکار کیبورد گوگل در سیستم عامل iOS

قدم اول

در سیستم عامل iOS ، غیرفعال کردن تصحیح خودکار یک کار خیلی ساده و راحت است. اول از همه شما باید تنظیمات کیبورد گوگل را باز کنید و به منوی تنظیمات کیبورد گوگل بروید.

قدم دوم

به بخش پایین رفته تا گزینه ی Auto correction را مشاهده کنید. حالا در این قسمت اگر تمایل دارید می توانید این افزونه را غیرفعال کنید.شیوه غیرفعال سازی بخش تصحیح خودکار کیبورد گوگل در سیستم عامل iOS

برخی ویژگی های کیبورد گوگل

دارای تم های فوق العاده جدید و حرفه ای

طراحی فوق العاده حرفه ای

افزایش سرعت تایپ ما به صورت تضمینی

دارای اموجی های حرفه ای و جذاب

پشتیبانی از گوگل ترنسلیت جهت ترجمه

پشتیبانی از 99 درصد زبان های دنیا از جمله زبان شیرین فارسی تصحیح خودکار کیبورد گوگل در سیستم عامل اندروید

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها