چگونه به روز رسانی جدید ویندوز 10 را به تاخیر بیندازیم

0
546

کالاسودا_آیا آمادگی ورود به نسخه جدید ویندوز 10 را ندارید؟ شما می توانید به روز رسانی جدید ویندوز 10 را به تاخیر بیندازید.

خیلی از شرکت و ارگان های بزرگ برای ارتقای سیستم های خود عجله نمی کنند و قدم های محتاطانه ای در این زمینه بر می دارند. آنها صبر می کنند تا به روز رسانی جدید کیفیت خود را ثابت کند و سپس از آن استفاده می کنند. اگر این موضوع توصیف کننده شما و نحوه استفاده شما از به روز رسانی های جدید است پس توصیه می کنیم که قبل از استفاده از به روز رسانی جدید ویندوز 10 که در ماه اکتبر رونمایی می شود کمی صبر کنید و ترجیحا تاخیری در این زمینه ایجاد کنید.

توضیحات در مورد به روز رسانی جدید ویندوز 10

قبل از شروع صحبت می خواهیم به این موضوع اشاره کنیم که نسخه کنونی ویندوز شما کاملا درست و منطقی کار می کند و اگر بخواهید از به روز رسانی استفاده کنید قطعا افزونه های جدیدی به ویندوز کنونی شما اضافه می شود و همراه این افزونه یک سری به روز رسانی های امنیتی هم وجود دارد که مختص این نسخه جدید است. حالا شما با روشی که در که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد می توانید تاخیری در این زمینه به وجود آورید و اول از همه از خوب بودن این به روز رسانی اطمینان حاصل کرده و سپس نسبت به نصب آن اقدام کنید.

روش های شما برای ایجاد این تاخیر زیاد است و فرقی هم ندارد که ویندوز شما چه نسخه ای باشد و این روش ها برای تمام ویندوزها اعم از ویندوز 10 Home و Pro کاربرد دارد.

به روز رسانی جدید ویندوز 10 Pro

شما اول از همه به قسمت تنظیمات و بعد Update&Security رفته و در آنجا گزینه تنظیمات پیشرفته را انتخاب می کنید. آسان ترین روش در این زمینه انتخاب گزینه Pause Updates است که شما می توانید 35 روز در به روز رسانی ویندوز خود تاخیر به وجود آورید.

برای اینکه تاخیر را افزایش دهید شما می توانید تنظیمات را به گزینه Choose When Updates are installed تغییر دهید تا این مشکلی در این زمینه برای شما بوجود نیاید.

در کل دو نوع به روز رسانی برای ویندوز 10 وجود دارد؛ یکی از آنها به روز رسانی ویژگی ها است که احتمالا در ماه اکتبر از این ویژگی رونمایی می شود و یکی دیگر به روز رسانی کیفیتی است که روی بخش امنیتی تمرکز دارد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها