چگونه تاریخچه اعلان ها را در گوشی خود مشاهده کنیم؟

0
737
چگونه تاریخچه اعلان ها را در گوشی خود مشاهده کنیم؟

چگونه تاریخچه اعلان ها را در گوشی خود مشاهده کنیم؟کالاسودا_ امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه تاریخچه اعلان ها را در سیستم عامل اندروید مشاهده کنید و به نظر ما می تواند برای شما کاربران کاربردی و جذاب باشد.

نحوه دسترسی به تاریخچه اعلان ها

اگر شما از سیستم عامل اندروید مدت زیادی است که استفاده می کنید ، احتمال دارد که شما یک اعلان را به دلایل خاصی رد کرده باشید. شاید در حال رفتن به جلسه ای بوده باشید به همین دلیل نتوانسته اید این اعلان ها را ببینید. شاید برای شما سوال پیش بیاید که این همه اعلان کجا می رود و اگر هم لیستی در این زمینه وجود داشته باشد شما آن را از دست می دهید.

اما نگران نباشید شما می توانید این پیام های از دست رفته ، ایمیل ها ، به روزرسانی برنامه ها و حتی پیام های سیستم را در بخش گزارشان اعلان ها پیدا کنید. شما می توانید این اعلان های خوانده نشده را در هر گوشی که دارای سیستم عامل 8 یا بالاتر هستند می توانند این اعلان ها را دوباره مطالعه کنند. هر دو روش می تواند کمک شما در این زمینه باشد و شما بتوانید پیام های از دست رفته خود را در این بخش پیدا کنید.

فقط به یاد داشته باشید که امکان دارد هر گوشی دارای این بخش اعلان نباشد. ما در گوشی های پیکسل 2 XL ، پیکسل 3 و Razer2 دارای این اعلان باشد. گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 و ال جی G7 دارای این بخش نمی باشد.

چگونه تاریخچه اعلان ها را در گوشی خود مشاهده کنیم؟

برای گوشی هایی که دارای این بخش نیستند می توانند برنامه های مربوط به این سیستم را دانلود کنند که می تواند برای کاربران کاربردی باشد.

نحوه دیدن اعلان ها در سیستم عامل اندروید

1- در هر بخش صفحه اصلی انگشت خود را برای لحظه ای نگه می دارید.

2- بخش ویجت ها در پایین صفحه نمایش باز می کنید.

3- حالا در بخش ویجت ها گزینه ی Setting shortcut را انتخاب می کنید.

4- روی گزینه Notification Log کلیک می کنید.

5- حالا این ویجت را در هر جای صفحه که دوست دارید قرار می دهید.

6- با کلیک روی این ویجت می توانید از آخرین اعلان های خود با خبر شوید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها