چگونه تایید دو مرحله ای گوگل را فعال کنیم؟

0
338
چگونه تایید دو مرحله ای گوگل را فعال کنیم؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما دوستان نحوه فعال سازی تایید دو مرحله ای گوگل را آموزش دهیم که می تواند نگاه شما را به خود جلب کند و کاربردی باشد.

سیستم گوگل برای امنیت بیشتر کاربران

یکی از مواردی که شما همیشه باید در انجام آن کوشا باشید فعال سازی تایید دو مرحله ای گوگل بوده که از نکات امنیتی این سایت است. تایید دو مرحله یک فرآیند امنیتی است که روی اکانت شما فعال می شود. زمانی که شما این تایید دو مرحله ای را فعال می کنید ، شما باید برای ورود به اکانت جیمیل خود باید به صورت دو مرحله ای وارد اکانت خود شوید.

برای اینکه بتوانید با رمز خود وارد اکانت شوید با یک رمز شش رقمی را نیز که به گوشی شما ارسال می شود وارد کنید تا بتوانید جیمیل دسترسی داشته باشید. این روش معنای مشخصی دارد و اینکه هکرها نمی توانند به صورت غیرقانونی وارد اکانت شما شوند ، حتی اگر رمز شما را داشته باشند. آنها حتی باید تلفن شما را هم به سرقت ببرند تا بتوانند به سرویس جیمیل شما دسترسی داشته باشند.

شاید شما با این مساله مشکل داشته باشید ولی نگران نباشید ، شما نیازی نیست که برای پیام رمز منتظر بمانید. در این مقاله قصد داریم تا به شما روش فعال سازی این سیستم را به شما آموزش خواهیم داد.

شیوه فعال سازی تایید دو مرحله ای گوگل

برای این کار شما اول باید صفحه امنیتی گوگل را در تنظیمات باز کنید. حالا روی گزینه 2-Step Verification را انتخاب می کنید و در نهایت هم گزینه Get Started را انتخاب می کنید تا بتواند بعد از این کار به داخل اکانت گوگل خود بروید تا بتوانید این گزینه را فعال کنید.شیوه فعال سازی تایید دو مرحله ای گوگل

به صورت پیش فرض تمام کدهای رمز به گوشی شما ارسال می شود ولی شما می توانید این رمز رو از طریق اپلیکیشن گوگل دریافت کنید و این موضوع نه تنها می تواند در زمان شما برای وارد کردن رمز عبور صرفه جویی کند بلکه امن تر نیز است.

انتخاب های جایگزین

گوگل پیشنهاد کرده است که شما می توانید از یک از این دو راه برای انجام این کار باید انتخاب کنید. شما حتی می توانید یک سری از این رمزها را یادداشت کرده و در زمان مورد نظر در سایت وارد کنید. این موضوع برای زمانی است که شما گوشی در اختیار نداشته باشید. قطعا این روش ها برای امنیت سیستم گوگل شما تعبیه شده است.

به طور کلی شرکت گوگل تلاش کرده است تا فضای بی نظیر برای کاربران خود فراهم کند تا آنها بتوانند از سرویس های مختلف این شرکت استفاده کنند. این سرویس ها بعضی اوقات قربانی هکرها می شوند و اطلاعات بسیاری از کاربران به سرقت می رود ولی شرکت گوگل با اقدامات اخیر خود قصد دارد تا این مشکل را برای همیشه برطرف کند. باید دید که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا این اقدامات بازخورد خوبی از سوی کاربران خواهد داشت یا خیر.

آیا شما تا به حال از این تایید دو مرحله ای استفاده کرده اید؟

منتظر نظرات شما دوستان در این زمینه هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها