چگونه حالت های تصویر را در سیستم عامل اندروید عوض کنیم؟

1
441
چگونه حالت های تصویر را در سیستم عامل اندروید عوض کنیم؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه حالت های تصویر را در سیستم عامل اندروید عوض کنید ، قطعا این مقاله می تواند برای شما دوستان جالب و کاربردی باشد.

معرفی برنامه Rotation Control برای تغییر حالت های تصویر معرفی برنامه Rotation Control برای تغییر حالت های تصویر

اگر شما کاربر برنامه اینستاگرام هستید ، حتما این موضوع را متوجه شده اید که این برنامه همیشه در حالت پورتره قرار دارد و فرقی هم ندارد که حالت گوشی به چه شکل باشد. رابط کاربری اینستاگرام طوری طراحی شده که بهترین کیفیت را در حالت پورتره داشته باشد اما بعضی اوقات شما هم تمایل دارید تا این برنامه را در حالت Landscape ببینید؟ خب حالت های تصویر بعضی از برنامه ها را می توان با تظیماتی در سیستم عامل اندروید تغییر داد. یکی از برنامه ها در این زمینه Rotation Control نام دارد. این برنامه یکی از برنامه های مفید در این زمینه محسوب می شود.

شیوه فعال سازی تغییر حالت های تصویرشیوه فعال سازی تغییر حالت های تصویر

بعد از نصب برنامه ، حالا برنامه را باز می کنید ، در این قسمت گزینه Start Controlling rotation را فعال می کنید و این فعال سازی باعث می شود تا شما به خوبی روی صفحه نمایش خود را کنترل کنید.

تغییر حالت نمایش برنامه ها با استفاده از این برنامه حالت های تصویر ، تغییر حالت نمایش برنامه ها با استفاده از این برنامه

زمانی که این افزونه را فعال کردید ، این برنامه دسترسی به بخش نوار بالای گوشی شما پیدا می کند و یک نوار جدید به این بخش اضافه می کند. شما با استفاده از افزونه این برنامه می توانید به گوشی خود فرمان دهید تا برنامه ای مانند اینستاگرام را به حالت Landscape به شما نمایش دهد. این افزونه در تمام برنامه ها کاربرد دارد و کمک شایانی می تواند به شما کند.

دیدن اینستاگرام به حالت Landscape حالت های تصویر ، دیدن اینستاگرام به حالت Landscape

زمانی که شما روی حالت مورد نظر کلیک و آن را انتخاب کنید ، تمام موضوعات و موارد در گوشی شما به حالت Landscape به شما نمایش داده خواهد شد. دیگر برنامه ای مانند اینستاگرام هم در حالت Landscape برای شما نمایش داده خواهد شد.

اگر صفحه نمایش خود را می خواهید به حالت پورتره باقی بماند ، شما روی گزینه چهارم کلیک می کنید:

شیوه غیر فعال سازی تغییر حالت های تصویر شیوه غیر فعال سازی تغییر حالت های تصویر

زمانی که شما نیازی به این برنامه Rotation Control نداشته باشید ، می توانید گزینه Start controlling rotation را غیر فعال کنید. نکته دیگر اینکه اگر شما از این برنامه زیاد استفاده می کنید ، شما می توانید این افزونه را همیشه فعال کنید. حالت دیگری که شما می توانید از آن استفاده کنید حالت Start on boot نام دارد که زمانی که شما گوشی خود را در حالت شارژ قرار دهید ، این برنامه فعال خواهد شد.

شما می توانید این برنامه از بازار گوگل دانلود کنید ، لینک این برنامه در این قسمت قرار دارد:

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.crape.rotationcontrol

نظر شما در مورد این برنامه چیست؟ آیا این برنامه می تواند مشکل کاربران در زمینه حالت های تصویر را بر طرف کند؟

منتظر نظرات شما در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
مرتضی
مرتضی
5 سال پیش

برای طرفداران فیلم و سریال عالیه!!