چگونه حالت 4K کنسول بازی پلی استیشن 4 خود را فعال کنیم؟

0
378

کنسول بازی پلی استیشن 4 نسخه 4K یا همان پلی استیشن پرو حدود سه سال پیش در اختیار کاربران قرار گرفت. این کنسول بازی جذاب توانایی پردازش بازی های 4k را دارد اما برای پخش بازی های با این کیفیت پیش نیاز هایی لازم است و این موضوع را باید در نظر گرفت که تلویزیون شما هم باید قابلیت پخش بازی های با این کیفیت را داشته باشد. در کنار این موضوع کابل HDMI نیز اهمیت بسیاری دارد که از این قابلیت پشتیبانی می کند.
بهترین حالت ممکن در مورد کابل های کنسول بازی پلی استیشن پرو استفاده از کابل های اصلی موجود در جعبه این محصول است. حال قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه حالت 4K کنسول بازی پلی استیشن 4 خود را فعال کنیم.پس از روش کردن دستگاه برای این موضوع که چگونه حالت 4K کنسول بازی پلی استیشن 4 خود را فعال کنیم باید وارد منوی تنظیمات شویم. در این بخش گزینه Sound and Screen را انتخاب کرده و سپس Video Output Settings را انتخاب می کنیم.
در حالت عادی در این بخش رزولوشن دستگاه شما در حالت اتوماتیک قرار دارد. برای این موضوع که مطمئن شوید رزولوشن دستگاه شما در بهترین حالت قرار دارد یکی از دو حالت  2160P – YUV420 یا 2160P – RGB را انتخاب کنید. بر اساس نوع تلویوزیون شما یکی از این دو حالت در اختیار شما قرار می گیرد.
پس از اجرای این موارد کنسول شما در حالت 4K قرار می گیرد البته این موضوع را در نظر بگیرید که برای اجرای بسیاری از بازی های این کنسول در حالت 4k نیاز به به روز رسانی بازی وجود دارد و پس از دریافت آن می توانید بازی ها را به صورت 4K اجرا کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها