چگونه در ایران بیت کوین داشته باشیم؟

0
199
چگونه در ایران بیت کوین داشته باشیم؟

داشتن بیت کوین یا انواع رمز ارز در ایران درخواست بسیاری از ایرانیان است که می توانند با مراجعه به وزارت صمت مجوز آن را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، بیت کوین این روزها در حال یکه تازی در ایجاد درآمد در دنیاست و جزو اموالی محسوب می شود که شما را سرمایه دار جلوه می دهد. این نکته موجب شده تا بسیاری از ایرانی ها هم علاقمند به داشتن بیت کوین شوند.

بیت کوین یا رمز ارز چیست؟

رمز ارز همان ارز دیجیتالی رمز دار است که در فضای مجازی امکان داشتن آن وجود دارد. با داشتن این ارزها به سرمایه دار فضای مجازی تبدیل می شوید. هرچقدر هم که میزان دارایی شما بیشتر شود ثروتتان افزایش می یابد. معروفترین نوع رمز ارز دیجیتال بیت کوین است که بیش از سایر رقبای خود مورد توجه قرار می گیرد. اگر به بیت کوین یا دیگر رمز ارزهای دیجیتال دست یابید پول شما در تمام جهان دارای ارزش است و به راحتی می توانید در هر نقطه ای از دنیا به معامله بپردازید. این گونه دیگر محدودیت های مالی و بانکی در ایران را هم نخواهید داشت.

 

چگونه در ایران بیت کوین داشته باشیم؟

چگونه در ایران بیت کوین بخریم؟

خرید بیت کوین در ایران تنها با یک سرچ امکان پذیر است و حتی در وبسایت هایی مانند دیوار هم می توانید بیت کوین خرید و فروش کنید. اما مشکل این است که این بیت کوین ها از نظر قانونی در کشور مشکل دارد و داشتن آن برایتان دردسر ساز خواهد بود. به همین دلیل لازم است که رمز ارزهای دیجیتالی که در ایران قانونی محسوب می شوند را خریداری کنید.

راه خرید رمز ارز قانونی در ایران

برای خرید رمز ارز دیجیتال که در برخی از موارد بیت کوین را نیز شامل می شود، باید راه قانونی را طی کنید. هنوز قانون مشخصی در ایران برای فعالیت این نوع از ارزها تعیین نشده اما در آخرین تصمیم میان دولت و مجلس، وزارت صنعت، معدن و تجارت از این پس مجوز لازم برای خرید و دریافت رمز ارز دیجیتال را صادر می کند. همچنین با این مجوز می توانید دست به تولید رمز ارز دیجیتال مانند کالاهای دیگر بزنید و رسما به یک سرمایه دار در فضای مجازی تبدیل شوید.

 

چگونه در ایران بیت کوین داشته باشیم؟

 

«توکن پیمان» چیست؟

راه دیگری هم برای خرید رمز ارز دیجیتال در ایران وجود دارد که برای شما محدودیتی نخواهد داشت. این راه خرید رمز ارز دیجیتال ایرانی است. شرکتی با نام ققنوس دست به طراحی رمز ارز دیجیتالی ایرانی زده است که آن را «توکن پیمان» نامیده است. این رمز ارز دیجیتال از سوی بانک مرکزی قرار بوده که به فروش برسد اما مدتی تا رسیدن دولت به یک راه حل برای رمز ارزهای دیجیتال، توزیع آن متوقف خواهد بود. پس از آزادسازی توزیع «توکن پیمان» می توانید این ارز رمزدار ایرانی را تهیه کنید که پشتوانه اش طلاست و از ارزش زیادی برخوردار است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها