چگونه در iPad Pro جدید اسکرین شات بگیریم؟

0
1016
چگونه در iPad Pro جدید اسکرین شات بگیریم؟

چگونه در iPad Pro جدید اسکرین شات بگیریم؟کالاسودا_ امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما دوستان آموزش دهیم که چگونه از iPad Pro خود اسکرین شات بگیریم.

شیوه قدیمی برای گرفتن اسکرین شات در iPad Pro

از زمان شروع iOS ، فرآیند اسکرین شات گرفتن به این صورت بود که کاربر می توانست با فشردن کلید خاموش یا روشن کردن و دکمه Home به صورت هم زمان از صفحه موردنظر خود اسکرین شات بگیرد. پس از این کار صفحه شما فلش خواهد زد و صدای شاتر عکس گرفتن به گوش می رسد ، پس از آن اسکرین شات موردنظر در گوشی شما ذخیره خواهد شد.

تغییرات ظاهری iPad Pro

پس از آنکه دستگاه های iOS دچار تغییراتی در شکل ظاهری خود شدند و دکمه Home به صورت کامل از گوشی ها حذف شد ( این موضوع از iPhone X شروع و حالا با iPad Pro جدید ادامه پیدا کرده است.) ، به همین علت سیستم اسکرین شات گرفتن به طور کامل تغییر کرد.

شیوه جدید گرفتن اسکرین شات در iPad Pro

برای گرفتن اسکرین شات در iPad Pro جدید ، تنها کافیست دکمه خاموش یا روشن کردن دستگاه را هم زمان با دکمه بالا بردن صدا فشار دهید تا اسکرین شات شما به خوبی گرفته شود. نیازی نیست که زمان زیادی این دو دکمه را باهم نگه دارید. فقط به این موضوع دقت کنید که این دو دکمه به صورت هم زمان با هم گرفته شوند. پس از این کار صفحه شما فلش خواهد زد و صدای شاتر عکس گرفتن را خواهید شنید.چگونه در iPad Pro جدید اسکرین شات بگیریم؟

مشخصات iPad Pro جدید

مدل پایه‌ آیپد پرو ۲۰۱۸ که در اندازه‌ی ۱۱ اینچ در نظر گرفته شده، با قیمت ۷۹۹ دلار به‌ فروش خواهد رسید که آن را در زمره‌ی گران‌ترین آیپد‌های تاریخ این شرکت قرار می‌دهد. علاقه‌مندان به این دستگاه می‌توانند از امروز اقدام به پیش‌سفارش آن در ایالات‌ متحده کنند؛ با این حال، عرضه‌ی آن در فروشگاه‌ها از ۱۶ آبان ‌ماه ۱۳۹۷ (۷ نوامبر ۲۰۱۸) آغاز خواهد شد. این مدل در چهار نسخه‌ی مختلف با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴، ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱ ترابایتی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت که به ‌ترتیب با افزایش قیمت روبرو می‌شوند.

مدل بزرگتر آیپد پرو ۲۰۱۸ که در اندازه‌ی ۱۲.۹ و حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد، در نسخه‌ی پایه، ۹۹۹ دلار قیمت خواهد داشت؛ با این حال اگر به ظرفیت ذخیره ‌سازی بیشتری نیاز دارید، گزینه ‌های ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱ ترابایتی در دسترس خواهند بود. به جز نسخه‌ی ۱ ترابایتی که گرانقیمت‌ترین مدل آیپد‌های امسال برشمرده می‌شود، کاربران می‌توانند دیگر مدل‌ها را بدون پشتیبانی از سیم‌کارت خریداری کنید که قیمت پایین‌تری دارند.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها