چگونه رمزهای عبور قدرتمندی در iOS 12 بسازیم

0
506

کالاسودا_ زمانی که معرفی شد می تواند کارایی فوق العاده ای داشته باشد. از زمانی که iOS 11 سیستم ذخیره رمزعبور را برای اکانت های مختلف معرفی کرد نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کرد.

شما در iOS 12 می توانید باز هم رمزهای عبور خود را ذخیره کنید ولی نکته جالب توجه این است که شما در این سیستم عامل جدید می توانید رمزهای عبور قدرتمندی هم تولید کنید. اگر به خود ما باشد رمزهای عبوری متوسط و معمولی انتخاب می کنیم که معمولا هم برای تمام اکانت ها به یک شکل است ولی با این افزونه جدید iOS 12 می توان رمزهای عبور قدرتمندی تولید کرد.

شما در این افزونه نیاز نیست که به صورت دستی رمز عبور خود را وارد کنید و این افزونه به راحتی برای شما رمزهای خوب و امنی را تولید می کند. یکی دیگر از خوبی های این افزونه این است که می تواند برای هر اکانت کاربری شما رمزی متفاوت درست کند و این موضوع به حفاظت اطلاعات شما کمک می کند.

تولید رمزهای قدرتمند با استفاده از iOS 12

زمانی که شما اکانتی در وب سایت یا اپلیکیشنی می سازید ، iOS12 پیشنهاد می کند که رمز عبور قدرتمندی برای شما بسازد. تنها کاری که شما نیاز است انجام بدید این بوده که روی گزینه آبی Use Strong Password کلیک کنید تا iOS12 برای شما یک رمز عبور طولانی تولید کند.

در قدم بعدی اگر بخواهید رمز عبور خود را ذخیره کنید می توانید بر روی Save Password کلیک کنید تا هر زمان که نیاز داشتید بدون وارد کردن دوباره رمز عبور وارد اکانت برنامه مورد نظر خود شوید.

این موضوع را هم باید به شما یادآور شویم که iOS 12 فعلا حالت بتا و آزمایشی دارد. زمانی که نسخه اصلی این سیستم عامل در پاییز رونمایی می شود امکان دارد که افزونه های بهتری نسبت به این افزونه به این سیستم عامل ملحق شود ولی تا الان این افزونه می تواند حسابی برای کاربران کاربردی و بی نظیر باشد.

چگونه رمزهای عبور خود را مدیریت کنیم

برای دیدن ، ویرایش یا حذف رمزهای عبور شما می توانید به بخش تنظیمات سپس Passwords & Accounts و در نهایت Website & App Passwords بروید و لیستی از اکانت های خود را مشاهده کنید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها