چگونه روز زمین 2020 را به صورت آنلاین جشن بگیریم؟

0
303

امسال روز زمین یا همان Earth Day متقارن با همه گیری کروناویروس شده و این جشن به صورت حضوری برگزار نمی‌شود. اما می‌توان آن را به صورت آنلاین جشن گرفت.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge ؛22 آوریل سال 2020، پنجاهمین سالگرد روز زمین، جشن سالانه جنبش محیط زیست است. در سال 1970، طبق EarthDay.org، حدود 20 میلیون آمریکایی جمع شده‌اند تا توجه بیشتری به حفاظت از کره زمین داشته باشند. از آن زمان، فعالان در سرتاسر جهان هر سال گرد هم می‌آیند تا این روز را جشن بگیرند.

بیش از هزار برنامه مختلف در سراسر جهان و در وب سایت روز زمین وجود دارد که همه در چهارشنبه 22 آوریل برگزار می‌شود. شامل:

EARTH DAY LIVE 2020

تعداد زیادی از فعالان، به همراه سرگرمی‌ها و افراد مشهور سیاسی، در وب سایت دفتر جنبش روز زمین به بحث و گفتگو، اجرای برنامه، آموزش و پیشنهادات می‌پردازند.

ANIMATION & POETRY FOR OUR 50TH EARTH DAY

این برنامه 10 فیلم انیمیشن کوتاه توسط انیماتورهای حرفه‌ای، دانشجویان و کودکان و با سرپرستی هنرمند و انیماتور مریلین زورادادو ارائه می‌دهد.

EARTH DAY ART MODEL 2020

یک “جشنواره بین المللی تله‌ماتیک Telematic” با اجرای زنده برنامه‌های مختلفی از هنرمندان چندرسانه از سه شنبه 21 آوریل آغاز و تا چهارشنبه 22 آوریل ادامه دارد.

JUPITER ARTLAND IN MINECRAFT

در یک چالش مجسمه سازی روز جهانی زمین، جوپیتر آرت لند و مرکز طراحی در دانشگاه ادینبورگ ناپیر از جوانان برای ساخت مجسمه‌های حرفه‌ای و خاص دعوت می‌کند.

MORPHOSIS BY MAX COOPER AND MEMO AKTEN

این رویداد هفت دقیقه‌ای YouTube که به عنوان “یک مطالعه مراقبتی در مورد طبیعت به ظاهر نامتناهی فضا و ساختار طبیعی” توصیف شده، چهارشنبه ساعت 3 بعد از ظهر برگزار می‌شود.

EARTH WEEK KEYNOTE: NALINI NADKARNI

برنامه زیست محیطی UVM و اجرای سخنران مؤسسه Gund نالینی نادکارنی، پیشگام بوم شناسی، از ساعت 4:30 تا 6:30 بعد از ظهر اجرا می‌شود.

این فقط یک نمونه گیری بسیار کوچک است. طیف گسترده‌ای از رویدادهای دیگر به صورت آنلاین در حال وقوع است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها