چگونه عکس ها را بین دو گوشی iPhone انتقال دهیم؟

0
1299
عکس ها را بین دو گوشی iPhone

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه عکس ها را بین دو گوشی iPhone انتقال دهیم. قطعا می تواند برای شما کاربردی باشد.

شاید شما بخواهید به مهمانی بروید یا اینکه یک روز بی نظیر با خانواده خود داشته باشید و قبل از اینکه بخواهید کاری هم کنید یکی از دوستان از شما می خواهد که عکس گروهی گرفته شده را برای وی بفرسید. اگر شما هر دو گوشی iPhone داشته باشید به راحتی می توانید این عکس ها را بین دو گوشی iPhone انتقال دهید. اگر شما به دنبال راهی هم هستید که عکس های خود را از گوشی قدیمی خود به گوشی جدید انتقال دهید ، نگران نباشید با این راه ها می توانید این کار را به سادگی هر چه تمام تر انجام دهید.

چگونه عکس ها را بین دو گوشی iPhone انتقال دهیم

برنامه AirDrop یکی از بهترین راه ها برای دریافت و انتقال عکس ها به اطرافیان باشد. برای شروع باید از روشن بودن وای فای و بلوتوث و خاموش بودن هات اسپات اطمینان حاصل کنید. شما می توانید این موضوع را در Control Center گشوی خود چک کنید.

برای روشن کردن برنامه AirDrop شما باید چند لحظه بخش Control Center را نگه دارید تا حالت AirDrop به شما نمایش داده شود. پس از این کار حالت AirDrop را فعال می کنید و اگر این فرد جز لیست مخاطبین شما است می توانید گزینه Contacts Only را انتخاب کنید و اگر اینجوری نیست روی گزینه Everyone کلیک می کنید.عکس ها را بین دو گوشی iPhone

حالا فردی که می خواهد عکس ارسال کند باید روی برنامه عکس خود کلیک کند و بعد عکس مورد نظر را پیدا کرده و در نهایت روی گزینه Share کلیک کنید. حالا در ادامه شما افرادی را که در نزدیکی هستند مشاهده می کنید. حالا می توانید روی گوشی مورد نظر کلیلک کنید تا عکس ارسال شود. فردی که عکس را دریافت می کند با پیام دریافت یا رد کردن مواجه می شود که باید روی گزینه دریافت کلیک کند تا این انتقال صورت بگیرد.عکس ها را بین دو گوشی iPhone

انتقال عکس ها از گوشی قدیمی به گوشی جدید

شما برای این کار راه های بسیاری پیش روی خود دارید که این امکان برای شما به وجود می آید که عکس های خود را از گوشی قدیمی به گوشی جدید منتقل کنید یکی از این راه استفاده از iCloud است.

راه ترین راه برای انتقال عکس استفاده از iCloud است ولی باید این موضوع را به شما بگوییم که این سرویس تنها به شما 5 گیگ فضای مجانی ارائه می کند و اگر عکس های شما بیشتر از این حجم باشد باید فضای بیشتری خریداری کنید یا اینکه از طریق iTunes فایل های خود را ارسال کنید.عکس ها را بین دو گوشی iPhone

برای استفاده از iCloud تنها کافی است به تنظیمات رفته و روی iCloud و بعد روی Photos کلیک کنید. اگر شما بخواهید از گوشی قدیمی خود این کار را انجام دهید مطمئنن زمان بر خواهد بود. این کار یک روش آسان برای انتقال اطلاعات است و حتما باید این موضوع را در ذهن داشته باشید که میزان عکس ها را کنترل کنید.

امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها