چگونه فایل های خود را در کروم بوک Zip و Unzip کنیم؟

0
496
چگونه فایل های خود را در کروم بوک Zip و Unzip کنیم؟

چگونه فایل های خود را در کروم بوک Zip و Unzip کنیم؟کالاسودا_ امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه فایل های خود را در کروم بوک Zip و Unzip کنیم.

نحوه Unzip فایل ها در کروم بوک

آیا می خواهید بعضی از فایل های خود را در کروم بوک Zip یا Unzip کنید؟شاید خیلی از کاربران کروم بوک این موضوع را متوجه نشده باشند اما این قابلیت در سیستم عامل کروم قرار داده شده است و کروم بوک شما این موضوع را به صورت پیش فرض در خود دارا است.

ما امروز به شما آموزش می دهیم که چگونه این کار را در سیستم خود انجام دهید و برنامه های پشتیبان در این زمینه را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

قدم اول : فایل های خود را پیدا کنید

برای شروع کار ، مدیریت فایل خود را در کروم بوک باز کنید و به پوشه ای می روید که فایل های Zip شما در آن قرار دارد. تمام فایل های مورد نظر خود را با کلید Shift درخشان می کنید.

قدم دوم : Unzip کردن فایل ها

زمانی که شما فایل های را انتخاب کردید ، کلیک راست انجام می دهید و منوی Context را باز می کنید. حالا گزینه Zip selection را انتخاب می کنید. کروم بوک شما می تواند تمام محتویات فایل های Zip را در فولدر خاص باز کند. اگر مشکل شما با این روش حل شد که تبریک می گوییم ولی اگر می خواهید فایل های داخل پوشه Zip خود را اجرا کنید در ادامه این موضوع را نیز به شما آموزش خواهیم داد.

چگونه فایل های خود را در کروم بوک Zip و Unzip کنیم؟

قدم سوم : Mount فایل های آرشیو برای Unzip کردن آنها

اگر شما می خواهید فایل های آرشیو که دانلود شده را Unzip کنید ، این کار به راحتی صورت می گیرد.

زمانی که شما روی این گزینه دو کلیک می کنید فایل های مورد نظر ما در فولدر دانلود یا فایل گوگل درایو باز خواهد شد. این روش کمی متفاوت تر از Unzip کردن فایل ها در ویندوز و مک است اما باز هم روشی جالب توجه محسوب می شود.

قدم چهارم : Exract فایل های مورد نظر

اگر تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که یک سری فایل را ببینید ، روشی آسان تر وجود دارد. اما اگر شما می خواهیم فایل های آرشیو را به طور کامل باز کنید ، می توانید پنجره مدیریت فایل خود را باز کردن و تمام فایل های لازم در آن فولدر Extract کنید.

امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و برای شما کاربردی بوده باشد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها