چگونه فایل های مخفی گوشی هوشمند را مشاهده کنیم؟

0
331

سیستم عامل اندروید قابلیت های بسیاری دارد که کاربران می توانند به شخصی سازی فایل های خود بپردازند، این سیستم عامل برخی فایل های سیستی را مخفی از کاربران نگه می دارد و در پوشه های سیستی ذخیره می کند، برخی از این فایل ها برای سیستم عامل گوشی هوشمند ضروری هستند اما در صورت شناخت آن ها می توانید مواردی را که نیاز ندارید را حذف کنید، در این بخش قصد داریم به بررسی این سوال بپردازیم که چگونه فایل های مخفی گوشی هوشمند را مشاهده کنیم.

مشاهده فایل های مخفی با استفاده از فایل اکسپلورر پیش فرض گوشی موبایل

یکی از ساده ترین پاسخ ها برای سوال چگونه فایل های مخفی گوشی هوشمند را مشاهده کنیم استفاده از فایل منیجر پیش فرض گوشی های اندرویدی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های مخفی را مشاهده کنید.

البته این موضوع را در ابتدا بیان کنیم که بیش تر نرم افزار های مدیریت فایل این قابلیت را دارند و اگر گوشی هوشمند شما دارای نرم افزار مدیریت فایل پیش فرض نیست می توانید آن ها را دانلود کنید.

حال شما تنها نیاز دارید که در وارد نرم افزار مربوطه شوید و در قسمت بالا سمت راست گزینه سه نقطه را پیدا کرده و وارد بخش تنظیمات شوید. حال باید گزینه Show Hidden Files را انتخاب کنید و آن را فعال کنید. File Explorer تمام فایل های مخفی را برای شما نمایش می دهد.

استفاده از نرم افزار های File Manager

یکی از راه های مشاهده فایل های مخفی همانطور که بیان شد استفاده از این نرم افزار ها است، این نرم افزار ها می توانند شرایط بسیار خوبی را برای مدیریت فایل ها ایجاد کند، این نرم افزار ها تقریبا به شما اجازه می دهد که تمام فرمت ها و همچنین اپلیکیشن ها را مشاهده کنید. در این بخش به یکی از نرم افزار های پرطرفدار نیز می پردازیم.

Astro File Manager؛ نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت فایل

Astro File Manager یکی از مشهور ترین نرم افزار های مدیریت فایل است که اگر گوشی هوشمند شما به طور پیش فرض از این گونه نرم افزار ها پشتیبانی نمی کند می توانید از آن بهره مند شوید. این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و می توانید آن را از استور رسمی گوگل دریافت کنید.

مشاهده فایل های مخفی با استفاده از این نرم افزار نیز بسیار ساده است و با انتخاب گزینه سه نقطه می توانید، View Settings را انتخاب کنید، در این بخش دو گزینه پایه و پیشرفته وجود دارد و شما باید گزینه پیشرفته را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه تمام فایل های مخفی گوشی هوشمند شما نمایش داده می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها