دانلود ها

چگونه مشکلات Wi-Fi مک بوک را برطرف کنیم؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی مشکلات Wi-Fi مک بوک بپردازیم و روش های حل این مشکل را به شما دوستان آموزش دهیم. قطعا این مقاله می تواند برای شما دوستان کاربردی باشد.

از آنجایی که Wi-Fi بخش مهمی از مک بوک ها را تشکیل می دهد ، مشکلات آن می تواند باعث آزار کاربران شود. ما می دانیم که این مشکل می تواند باعث شود تا کارهای کاربران به خوبی پیش نرود. حالا در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه مشکلات و موانع موجود در Wi-Fi مک بوک را برطرف کنید.

اجرای برنامه Wireless Diagnostics

در سیستم های مک بوک اصولا یک نرم افزار و برنامه ی Diagnostic وجود دارد که می تواند با بررسی که سیستم شما به مشکلات Wi-Fi مک بوک پی ببرد. شما با انتخاب گزینه ی Open Wireless Diagnostics می توانید دسترسی به این برنامه داشته باشید. قطعا این برنامه می تواند مشکلات کلی Wi-Fi را به شما ارائه کند.

بررسی اتصال مودم و ری استارت دوباره آن

آیا Wi-Fi مودم شما در سیستم های دیگر هم ارتباط ضعیفی دارد؟ این یعنی اینکه باید راه حلی برای مودم خود پیدا کنید. برای این کار تنها کافی است از ارتباط کابل های LAN و تلفن اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز مودم خود را ری استارت کنید. تمام این اتفاقات زمانی رخ می دهد که سرعت اینترنت شما کاهش می یابد.

بررسی به روزرسانی مک سیستم

آیا به تازگی سیستم عامل مک خود را به روزرسانی کرده اید؟ بعضی اوقات این به روزرسانی می تواند مشکلاتی را در زمینه اینترنت برای کاربران به وجود آورد. در این زمینه ما به شما پیشنهاد می کنیم که این به روزرسانی را از روی سیستم خود پاک کنید یا اینکه منتظر نسخه دیگر برای بهبود این سیستم عامل باشید. شما به راحتی در تنظیمات سیستم خود می توانید سیستم عامل مک خود را به نسخه قبلی بازگردانید.

بررسی تنظیمات TCP/IP

به دنبال برنامه Network Utility باشید و آن را باز کنید. این برنامه تمام اطلاعات کامل در زمینه اینترنت را به شما ارائه خواهد کرد و به شما کمک می کند تا مشکل Wi-Fi مک خود را پیدا کنید. زمانی که برنامه را باز کردید روی گزینه Info کلیک می کنید تا مشکلات Wi-Fi شما نشان داده شود. حالا می توانید به بخش تنظیمات و بعد TCP/IP بروید.

اگر شما آدرس IPv4 خود را ندیدید یا اصلا آدرس واضحی نبود به شما پیشنهاد می کنیم که گزینه Renew DHCP Lease را انتخاب کنید تا آدرس شما را دوباره بازیابی کند.

اگر باز هم این موضوع جواب نداد به شما پیشنهاد می کنیم که ISP information خود را بررسی کنید و برای این موضوع باید به بخش های TCP/IP و DNS بروید. قطعا این بخش ها می تواند به شما کمک کند تا مشکل Wi-Fi مک بوک خود را پیدا کنید.

قطع کردن تمام اتصال های جانبی

اگر از طریق USB 3.0 سیستم وسیله ای وصل کرده اید مانند هارد اکسترنال یا گوشی ، بهتر است که این ارتباط را قطع کنید و باز هم Wi-Fi مک بوک خود را آزمایش کنید. این اتفاق بعضی اوقات برای این سیستم ها رخ می دهد.

نظر شما دوستان در مورد این ترفندها چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

2 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش