چگونه مشکل هنگ کردن نرم افزار های گوشی موبایل را برطرف کنیم؟

0
1122
چگونه مشکل هنگ کردن نرم افزار های گوشی موبایل را برطرف کنیم؟

گوشی های هوشمند اندروید ارزان قیمت و میان رده قابلیت اجرای برخی از نرم افزار ها را ندارد و نمی توان انتظار اجرای برخی نرم افزار ها را داشت با این وجود گاهی ممکن است با نرم افزاری رو به رو شویم که تا مدتی پیش به سادگی توسط گوشی موبایل اجرا می شد اما بدون اینکه تغییری در گوشی هوشمند ایجاد شود اجرا نمی شوند یا با سرعت بسیار پایینی اجرا می شوند و پیغام های عجیبی را برای کاربران ارسال می کند در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه مشکل هنگ کردن نرم افزار های گوشی موبایل را برطرف کنیم.

اولین مرحله ای که برای پاسخ به سوال چگونه مشکل هنگ کردن نرم افزار های گوشی موبایل را برطرف کنیم باید انجام دهیم این موضوع است که یک بار باید گوشی موبایل خود را ریستارت کرد، قبل از این کار بهتر است اینترنت و بلوتوث گوشی هوشمند خود را خاموش کنید. پس از روشن شدن دوباره دستگاه می توانید نرم افزار مورد نظر خود را دوباره امتحان کنید.

اگر پس از این مرحله مشکل نرم افزار شما برطرف نشد بهتر است سراغ گوگل پلی رفته و این موضوع را بررسی کنید که آیا نرم افزار شما به روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است یا خیر. این موضوع تاثیر مهمی روی سرعت نرم افزار های گوشی های اندرویدی دارد.

اتصال اینترنت گوشی هوشمند خود را آزمایش کنید

برخی از نرم افزارها نیاز به اینترنت دارند از این رو ممکن است اگر سرعت اینترنت شما کم باشد در اجرای نرم افزار با مشکل رو به رو شوید، از این رو پس از بررسی موارد یاد شد بهتر است اتصال اینترنت گوشی هوشمند خود را آزمایش کنید. این موضوع روی اجرای بازی های اندرویدی تاثیر بسیار زیادی دارد.گوشی های هوشمند اندروید ارزان قیمت و میان رده قابلیت اجرای برخی از نرم افزار ها را ندارد

پاک کردن حافظه کش نرم افزار

گاهی ممکن است به دلیل حافظه کش نرم افزار قابل اجرا نباشد یا یا سرعت بسیار پایینی اجرا شود از این رو باید حافظه کش گوشی موبایل خود را بررسی کرده و نرم افزار مورد نظر را پیدا کرده و حافظه کش را پاک کنید.

حافظه داخلی گوشی موبایل خود را چک کنید

یکی از مهم ترین موضوعاتی که برای سرعت گوشی هوشمند بسیار مهم است، از این رو باید همواره به حافظه داخلی گوشی موبایل خود توجه کنید، این موضوع به قدری اهمیت دارد که اگر حافظه گوشی موبایل در حال پر شدن باشد خود سیستم عامل اندروید به شما پیغام می دهد. از این رو این موضوع ممکن است روی سرعت اجرای نرم افزار تاثیر داشته باشد.

نرم افزاری که با مشکل رو به رو شده را دوباره نصب کنید

اگر پس از طی کردن مراحل یاد شده مشکل نرم افزار شما برطرف نشد باید آن را یک بار حذف کرده و سپس آن را دوباره نصب کنید. این موضوع باعث می شود که تمام اطلاعات شما در نرم افزار پاک شود. از این رو بهتر است که قبل از پاک کردن نرم افزار اگر دسترسی به ذخیره سازی پروفایل خود در اپلیکیشن دارید به ذخیره آن بپردازید.

پس ار نصب دوباره نرم افزار ممکن است باز هم مشکل هنگ کردن نرم افزار برای گوشی هوشمند شما وجود داشته باشد از این رو تنها روش ها برای برطرف کردن مشکل ایجاد شده به روز رسانی گوشی موبایل است و اگر گوشی هوشمند شما به روز رسانی را دریافت نکرده باشد باید گوشی هوشمند خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید. این کار باعث می شود تمام اطلاعات گوشی موبایل خود را از دست دهید.

برای پاسخ به سوال چگونه مشکل هنگ کردن نرم افزار های گوشی موبایل را برطرف کنیم توجه داشته باشید که ممکن است در هر مرحله مشکل شما برطرف شود و نیازی به مراحل دیگر نخواهید داشت.نرم افزاری که با مشکل رو به رو شده را دوباره نصب کنید

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها