چگونه مکالمات ضبط شده در اپلیکیشن دستیار صوتی الکسا را پاک کنیم؟

0
455
چگونه مکالمات ضبط شده در اپلیکیشن دستیار صوتی الکسا را پاک کنیم؟
چگونه مکالمات ضبط شده در اپلیکیشن دستیار صوتی الکسا را پاک کنیم؟
 

کالاسودا_ امروز در این مقاله قصد داریم که به شما آموزش دهیم که چگونه مکالمات ضبط شده در اپلیکیشن دستیار صوتی الکسا را به راحتی پاک کنید. این آموزش می تواند برای شما کاربردی باشد.

مشکلات جدید دستیار صوتی الکسا

چند ماه پیش یک اتفاق خیلی عجیب برای کاربران دستیار صوتی الکسا رخ داد که در نوع خود جالب توجه بود. زمانی که یک زوج جوان مشغول صحبت در مورد دکوراسیون منزل بودند این دستگاه مکالمات را ضبط کرده و بعد آن را برای یکی مخاطبان آنها ارسال کرده است. شرکت آمازون دلیل این موضوع را اشتباه و خطا در شناخت پیام ها از سوی الکسا تعیین کرده است. البته گفته شده که بعضی اوقات این دستگاه صدای مخاطبان را به عنوان دستورهای الکسا شناسایی می کرده است.

نحوه حذف مکالمات در اپلیکیشن دستیار صوتی الکسا

اگر شما از دستگاه های Echo و همچنین اپلیکیشن الکسا در منزل خود استفاده می کنید ، شما می توانید به تمام مکالمات خود در این برنامه گوش دهید و شما همچنین می توانید آنها را پاک کنید. برای اینکار شما اول اپلیکیشن الکسا را باز کنید و روی گزینه همبرگر در سمت چپ تصویر کلیک کنید. از آنجا بخش تنظیمات را باز می کنید و در بخش پایین گزینه History را انتخاب می کنید. حالا روی History کلیک می کنید و در این بخش می توانید تمام مکالمات ضبط شده در الکسا را مشاهده کنید.

چگونه مکالمات ضبط شده در اپلیکیشن دستیار صوتی الکسا را پاک کنیم؟

میزان رضایت از راه کارهای دستیار صوتی الکسا

بعد از این کار شما می تونید به این نظر هم دهید و تعیین کنید که آیا این دستیار صوتی توانسته کارهای مورد نیاز شما را انجام دهد یا خیر. اگر شما از این دستیار صوتی ناراضی هستید روی گزینه No کلیک می کنید و شرکت الکسا تلاش می کند تا در دفعات بعدی بتواند نظر شما را به خود جلب کند.

قابلیت حذف شدن مکالمات در بخش History

تمام مکالمات در بخش History این اپلیکیشن قابلیت حذف شدن را دارد و شما می توانید به راحتی این مکالمات را حذف کنید. ما هم به این موضوع که این دستیار صوتی به تمام مکالمات گوش می دهد دقت کردیم و می توانیم بگوییم که این موضوع مقداری ترسناک است زیرا این دستگاه همیشه فعال بوده و به تمام فعالیت موجود در اطراف خود گوش فرا می دهد. حال باید دید شرکت الکسا چه کاری در مورد این نرم افزار انجام خواهد داد و آیا این مشکل را در آینده حل خواهد کرد یا خیر.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها