چگونه می‌توان با گوگل مپ از ازدحام فروشگاه‌ها باخبر شد؟

0
439

اکنون بیش از هر زمان دیگری ترجیح می‌دهیم برای خرید مواد غذایی به فروشگاه‌های خلوت بروید تا کمتر در معرض ابتلا به کروناویروس باشیم. خبر خوب این است که با چند کلیک و استفاده از گوگل مپ می‌توانید متوجه شوید که یک فروشگاه، رستوران، پارک یا سایر مکان‌ها چقدر شلوغ است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek؛ این اطلاعات در وب سایت Google Maps در مرورگر یا در برنامه Google Maps در iPhone، iPad و Android در دسترس است. نام پارک، فروشگاه، رستوران، مرکز تجارتی یا هر مکان دیگری را جستجو کنید و میزان ازدحام جمعیت در این مراکز را ببینید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد آن، بر روی نام مکان کلیک کرده یا روی آن ضربه بزنید. نمودار “Popular times” را در صفحه را جستجو کنید. به دنبال گزینه “Live” بگردید تا آمار به روز به شما ارائه شود.

همچنین می‌توانید بر روی نام روزهای هفته کلیک کنید و یک روز دیگر از هفته را انتخاب کنید.

این اطلاعات برای همه مکان‌ها در دسترس نیست. به طور مثال برخی از مکان‌هایی که “بازدید کافی ندارند” در دسترس نیستند.

این ویژگی چگونه کار می‌کند؟

این ویژگی از موقعیت مکانی افرادی که از گوگل استفاده می‌کنند؛ می‌توانند تاریخچه موقعیت مکانی را ثبت نماید. با استفاده از این داده‌ها، گوگل تخمین می‌زند که در حال حاضر چند نفر در یک مکان خاص مشغول خرید و یا وقت گذرانی است.

همچنین گوگل داده‌های تاریخی را به خاطر می‌آورد و می‌تواند میانگین آن را به شما نشان دهد. و می‌تواند به صور میانگین زمان‌هایی که فروشگاه در شلوغ‌ترین و خلوت‌ترین حالت است را به شما گزارش دهد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها