چگونه پخش ویدئوی یوتیوب را کنترل کنیم

0
698

کالاسودا_ در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید سیستم پخش ویدئوی یوتیوب را کنترل و تنظیمات مخصوصی برای آن تعیین کنید.

سیستم پخش ویدئوی یوتیوب

گوگل در این زمینه یک قدرت انتخاب برای ما در نظر گرفته است که طی آن می توان سیستم پخش خودکار ویدئو را کنترل و از اجرای خودکار آن جلوگیری کرد. زمانی که شما یک ویدئو را اجرا می کنید، ویدئو به صورت خودکار اجرا می شود و شما با این روش می توانید از اجرای خودکار آن جلوگیری کنید.

یک نکته اینکه یک حالت پخش خودکار هم در پخش ویدئو یوتیوب وجود دارد. زمانی که ویدئویی به پایان می رسد ویدئویی دیگر به صورت اتوماتیک اجرا می شود که باز هم برای جلوگیری از این موضوع روشی وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

قدم اول :

برنامه یوتیوب خود را باز کنید. اگر این اولین بار است که این برنامه را باز می کنید، با تصاویر زیر مواجه می شوید.

قدم دوم :

شما در این بخش گزینه Got It را انتخاب می کنید و سپس این پیام رد می شود. در ادامه به قسمت Setting می روید و می توانید در این بخش حالت اتوماتیک ویدئوها را غیرفعال کنید.

قدم سوم :

حالا قسمت Setting  را انتخاب می کنید و بخش تنظیمات برای شما باز می شود.

قدم چهارم :

حالا به بخش Autoplay می روید و در این بخش می توانید جزئیات لازم را ویرایش کنید.

قدم پنجم :

در این صفحه شما می توانید حالت خودکار را خاموش کنید. حالا دو بخش خودکار را غیرفعال می کنید تا از مشکل پخش خودکار ویدئو خلاص شوید.

نکته :

در حالت اولیه این حالت خودکار فعال است و اگر بخواهید از حجم اینترنت شما کاهش پیدا نکند، باید این حالت را غیرفعال کنید تا مشکلی در این زمینه برای شما ایجاد نشود. خیلی از کاربران از این افزونه استقبال نکرده اند و بهتر است که این موضوع خیلی سریع تر از روی این سیستم پاک شود.

پس از غیرفعال کردن این حالت شما دیگر می توانید ویدئوهای موردنظر خود را اجرا کنید و دیگر نگران نباشید که ویدئویی پس از ویدئوی انتخابی شما اجرا شود. غیرفعال کردن این افزونه مزیت ها و ضررهای خود را دارد ولی می توانیم بگوییم مزیت های آن بیشتر است.

امیدواریم که از این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها