چینی ها رکورد کاربران فعال جهان را زدند

0
360

کالاسودا_چینی ها رکورد کاربران فعال جهان را شکستند. در حال حاضر 830 میلیون کاربر جهان در چین هستند و این یعنی ساکنان ایالات متحده سهمی کمتر دارند.

پژوهش و تحلیل های آماری نشان داده است که؛

_ تعداد تقریبی کاربران فعال گوشی‌های هوشمند در جهان 3 میلیارد نفر است

_ تعداد کاربران ساکن آمریکای شمالی تنها 278 میلیون نفر است

_بیش از 830 میلیون نفر کاربر فعال در چین حضور دارند

_بیش از  ۴۵۶ میلیون کاربر در هند سکونت دارند

_تعداد افرادی که از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند نشان می دهد که قرار نیست انتظارات ما در خصوص نرخ استفاده از گوشی در کشورهای مختلف جهان همیشه با انتظاراتمان برابری کند

_تعداد کاربران فعال گوشی‌های هوشمند از دو سال گذشته حدود ۵۰۰ میلیون نفر افزایش یافته است

چرا تعداد کاربران تا این حد مهم است؟

شاید برای شما سوال باشد که  اساسا چرا باید تعداد کاربران موبایل مهم باشد؟ پاسخ ساده است این آمار و ارقام برای شرکت های تولید کننده موبایل، شرکت های حامی و پشتیبان سازندگان موبایل و بسیاری از برندهای تابع آنها حائز اهمیت بسزایی است.

شاید یکی از مهم ترین دلایلی که تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند در هند را افزایش داده ، ظهور برندهای ارزان قیمت چینی در بازار این کشور است که موفق شده توجه خیلی عظیمی از کاربران هندی را که استطاعت مالی چندانی برای خریداری گوشی‌های گران قیمت نداشتند، جلب کند و بدین ترتیب مجموع کل کاربران گوشی‌های هوشمند در هند افزایش پیدا کند.

فراموش نکنیم که تعداد کاربران موبایل تا سال ۲۰۱۶ میلادی، نیم میلیون کمتر از اکنون بود. نکته قابل توجه دیگر این است که، تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند در هند بسیار کمتر از کاربران در آمریکای شمالی نظیر ایالات متحده و کانادا است.

شاید برای همین باشد که بسیاری از برندها به دنبال احداث کارخانه ها و فروشگاه هایی ویژه کاربران محلی در هند و دیگر نقاط جهان هستند. از سامسونگ تا اپل و هواوی به مشتریان خود در شهرهای مختلف اهمیت می دهند و این موضوع با نرخ فروششان رابطه ای تنگاتنگ دارد.

به نظر شما برندهای مختلف می توانند با کمک این آمار و اطلاعات فروش خود را متحول کرده یا تغییر دهند؟ از دید ما پاسخ مثبت است و این اتفاق قابل رخ دادن است. نظر شما چیست؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید