کاربران هندی یوتیوب را تسخیر کردند

0
2368

مدیر ارشد یوتیوب اعلام کرد ازآنجایی‌که این شبکه اجتماعی بیش از 265 میلیون کاربر هندی فعال در ماه دارد؛ به‌زودی بر روی زبان‌های محلی این کشور تمرکز بیشتری خواهد داشت.

به گزارش کالاسودا و به نقل ازgadgetsnow، طبق گفته Satya Rakhavan رئیس ارشد محتوا در یوتیوب هند، این شرکت بر روی زبان‌های هندی تمرکز بیشتری خواهد داشت و این امر باعث ترغیب کاربران هندی برای استفاده از این پلتفرم و به اشتراک‌گذاری ویدئو در آن می‌شود.

وی به IANS گفت: “در سه سال گذشته ما شاهد رشد خوب محتوا در زبان‌های منطقه‌ای هند، به‌ویژه تامیلی، تلگو و مالایالم بودیم. در کنار آن زبان‌های دیگری مانند بنگالی، پنجابی، گجراتی و مرآتی نیز از سال 2016، محتواهای خوبی را در یوتیوب منتشر کرده‌اند؛ که‌ این روند رشد سریعی داشته است. به‌طور مثال بخش‌هایی از قبیل کشاورزی، گیم و کلیپ‌های آموزشی بیشترین بازدید را داشته و زنان در این دسته‌بندی‌ها حضور بیشتری داشتند.

وی خاطرنشان كرد: “در دوازدهمین سال راه‌اندازی یوتیوب هند، و آمار آن در سال 2019، سال 2020 تحولات بزرگ‌تری در این زمینه رخ خواهد داد.”

Rakhavan اعلام کرد در سال آینده سعی می‌کنیم تمرکز بیشتری بر روی کلیپ‌های آموزشی و بازی‌های محبوب داشته باشیم.

یوتیوب در رویداد Brandcast  اعلام کرد که هند بزرگ‌ترین و سریع‌ترین مخاطبان ما را در جهان دارد. سازندگان یوتیوب هندی، تبدیل به داستان نویسان مؤثری شده‌اند و بیش از 1200 سازنده هندی از مرز یک میلیون دنبال کننده عبور کرده‌اند. در حالی که این آمار نسبت به دوسال پیش رشد بسیار سریعی داشته است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها