چه کاربران و افرادی از پیج ما در اینستاگرام بازدید کرده اند؟

0
661
چه کاربران و افرادی از پیج ما در اینستاگرام بازدید کرده اند؟

بدون شک پاسخ به سوال چه کاربران و افرادی از پیج ما در اینستاگرام بازدید کرده اند یکی از مهم ترین مواردی است که کاربران شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام در مورد آن تحقیق می کنند. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم و ببینیم آیا امکان دارد که این افراد را شناسایی کنیم یا خیر.

به طور کلی اینستاگرام رفتار کاربران خود را برای به  روز رسانی های جدید و همچنین برطرف کردن نیاز های کاربران ذخیره می کند، اما این نرم افزار شبکه اجتماعی محبوب این اطلاعات را در اختیار کاربران قرار نمی دهد و اگر حساب کاربری شما به صورت بیزینس باشد می توانید اطلاعات کلی در مورد جنسیت و همچنین سن و محل زندگی افرادی که صفحه شما را مشاهده می کنند به دست آورید. از این رو نمی توان به یقین گفت چه افرادی از صفحه شما بازدید می کنند. با این وجود روش هایی دیگر به صورت غیر رسمی وجود دارد که ادعا می کنند می توانند به این سوال پاسخ دهند، اما دقت این نرم افزار ها و وب سایت ها هیچگاه مورد تایید نبوده است.

اگر قصد دارید در اینستاگرام خود به بررسی این موضوع بپردازید پیشنهاد می کنیم، در صفحه اینستاگرام خود یک استوری منتشر کنید و در این صورت افرادی که وارد صفحه استوری شما شده اند را می توانید مشاهده کنید، با این وجود اگر قصد دارید دقیق تر این کار را انجام دهید روش هایی وجود دارد که در بخش پایین به مرور آن ها می پردازیم.

معرفی سایت برای پی بردن به بازدیدکنندگان

معرفی سایت برای پی بردن به بازدیدکنندگان

به طور کلی وب سایت های کمی برای این موضوع وجود دارد و پیشنهاد می کنیم اگر قصد استفاده از ابزار هایی برای این موضوع را دارید به سراغ نرم افزار های گوشی های هوشمند بروید یا با نصب نرم افزار BlueStacks نرم افزار های اندرویدی را روی کامپیوتر خود اجرا کنید. با این وجود وب سایت instatracker.net یکی از مشهور ترین وب سایت ها است که در این زمینه فعالیت می کند و می توانید از آن به عنوان یک نمونه سایت برای پی بردن به بازدیدکنندگان اینستاگرام خود در نظر بگیرید.

معرفی اپلیکیشن برای پی بردن به بازدیدکنندگان

معرفی اپلیکیشن برای پی بردن به بازدیدکنندگان

همانطور که بیان شد روشی وجود ندارد که اعلام کرد نرم افزار ها در این زمینه به درستی کار می کنند و اطلاعات صحیح را در اختیار شما قرار می دهند با این وجود اگر قصد دارید از نرم افزار هایی برای برای پی بردن به بازدیدکنندگان استفاده کنید می توانید از ابزار هایی مختلفی در استور های گوگل و اپل استفاده کنید.

نرم افزار Who Viewed My Profileیکی از مشهور ترین نرم افزار ها در این زمینه برای گوشی های هوشمند اندرویدی است و شما پس از وارد کردن نام کاربری خود می توانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید بیشتر این نرم افزار ها امنیت و رتبه بندی بسیار پایینی دارد و هیچ کدام از نرم افزار ها نباید رمزعبور شما را درخواست کنند.برای گوشی های هوشمند آیفون نیز نرم افزار SocialView for Instagram اطلاعات جالبی را در اختیارتان قرار می دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها