کاربران پیکسل از گوگل شاکی شدند

0
375
پیکسلی ها از گوگل شاکی شدند|کالاسودا

پیکسلی ها از گوگل شاکی شدند|کالاسوداکالاسودا_مشکلات گوگل با کاربران گوشی های پیکسل تمامی ندارد و این بار نوبت به شکایت و اعتراض های رسمی تعداد زیادی از کاربران این تلفن هوشمند رسیده است .

تعداد زیادی از مالکان این تلفن همراه معتقدند موبایل هایشان اساسا با انتظاراتشان از یک تلفن همراه هوشمند همخوانی ندارد . خرید تلفن همراه مطابق با خواسته های فردی همیشه سخت است . این که تلفن همراهی را انتخاب کنیم که  دقیقا تلفن همراه محبوب ما شود موضوعی ساده نیست .

با این وجود اگر این تلفن همراه نقص داشته باشد موضوع دشوار تر هم می شود .اکنون اوضاع برای شرکت گوگل تا حدی سخت شده ، که تعدادی از مالکان موبایل های گوگل قصد دارند به طور دسته جمعی از این شرکت شکایت کنند. آنها مدعی هستند که گوگل با علم به معیوب بودن موبایل هایش، آنها را به مردم فروخته است.برچسبی که هم اتهام زن محسوب می شود و هم خطرناک .

بر اساس گزارش های مختلف صاحبان این گوشی ها ادعا می کنند میکروفون های دستگاه هایشان از ابتدا معیوب بوده و گوگل نیز با وجود اطلاع از این امر آنها را در نخستین نسل از دستگاه های پیکسل به کار برده است.متاسفانه تعداد شاکیان کم نیست و بسیاری از مالکان گوشی های پیکسل و پیکسل XL گوگل با مشکلاتی در خصوص میکروفون این دستگاه ها روبرو شدند. در همین راستا به نظر می رسد آنان قصد دارند به طور دسته جمعی از گوگل شکایت کنند.

اما پرسش اصلی اینجاست.آیا ادعای مالکان این موبایل ها صحت دارد و شرکت گوگل عمدا این موبایل ها را به کاربران گوگل فروخته اند ؟ با توجه به این که گوگل در مارس ۲۰۱۷ به وجود مشکلاتی در میکروفون های موبایل اعتراف کرد. می توان حدس زد شاکیان نیز بر همین موضوع تکیه زده و اتهامات خود را به طور مسقیم علیه گوگل مطرح می کنند