کاربران گوگل فوتوز به باشگاه ها میلیاردی ها پیوستند

0
211
کاربران گوگل فوتوز به باشگاه ها میلیاردی ها پیوستند

به گزارش شرکت Fast، بیش از چهار سال پس از اعلام اولیه گوگل فوتوز گذشته و اکنون کاربران این برنامه به بیش از یک میلیارد کاربر رسیده است. سرویس های سازماندهی و ویرایش عکس نهمین محصول گوگل در حال رسیدن به نقطه عطف و  پیوستن به دیگر اپلیکیشن های اندروید، Gmail، YouTube، Google Maps و البته خود جستجوی Google است.

تعداد کاربران گوگل فوتوز در طی سالها

با این حال، برخلاف بسیاری از این سرویس های دیگر، گوگل فوتوز مدت زمان نسبتا کوتاهی  توانسته کاربران زیادی را هدف قرار می دهد. در عرض پنج ماه از رونمایی آن در مراسم Google I / O 2015، این سرویس به 100 میلیون کاربر ماهانه و دو سال بعد از رونمایی به 500 میلیون کاربر رسیده است.  گوگل از سال 2002 برای کمک به کاربران در مدیریت عکس‌های خود سرویس پیکاسا را افتتاح کرد و از سال 2015 سرویس گوگل فوتوز مستقل شد. حال بعد از چهار سال فعالیت به‌عنوان یک سرویس مستقل، گوگل فوتوز دارای یک میلیارد کاربر فعال است.

تعداد کاربران گوگل فوتوز در طی سالها

نسخه فرعی از گوگل پلاس

با وجود اینکه تقریبا هر کاربری یکی از این قبیل برنامه را روی دستگاه اندرویدی خود دارد، موفقیت Google Photos یک شبه به دست نیامده است. این اپلیکیشن در واقع یک نسخه فرعی از سرویس گوگل پلاس بود که اوایل سال جاری برای همیشه از جانب گوگل بسته شد.  با این حال همانطور که شرکت Fast می گوید، گوگل فوتوز با دارا بودن یک برنامه جداگانه، کاربران را قادر می سازد تا برخی از بهترین تکنولوژی های موجود در Google+ را بدون استفاده از ویژگی های کمتر محبوب خود از بین ببرد.

مزیت های این سرویس در اندروید و آیفون

اکثر عکس‌های این سرویس از گوگل به‌ صورت رایگان ذخیره می ‌شوند. جالب است بدانید که گوگل فوتوز نه تنها بین کاربرن اندرویدی که بین کاربران آیفون نیز بسیار محبوب است. افزون بر این گوگل گالری Go را راه‌اندازی کرده است که روی مدیریت تصویر و ویدئوهای آفلاین تمرکز دارد. گوگل می‌گوید که برنامه بعدی میلیاردی این شرکت در دست تهیه است.

نسخه فرعی از گوگل پلاس

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها