کارت های بانکی جایگزین کارت سوخت می شوند

0
356

کارت های بانکی پیش از این امکان استفاده به عنوان کارت بلیط را داشتند و حالا قرار است یک امکان دیگر هم به آن ها اضافه شود.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، سهمیه بندی بنزین و گران شدن بنزین دولتی در آینده ای نه چندان دور در کشور اجرایی خواهد شد و تنها دارندگان کارت سوخت امکان استفاده از بنزین سهیمه ای خواهند داشت.

ثبت نام برای کارت سوخت از چند روز گذشته از سرگیری شده اما یک راه حل دیگر هم برای آن وجود دارد. کسانی که کارت سوخت ندارند می توانند از کارت بانکی شان برای خرید بنزین سهمیه ای استفاده کنند.

در همین رابطه، سخنگوی شرکت ملی پالایش ‌و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: سازوکاری طراحی شد که می‌توان از کارت بانکی برای سوخت‌گیری استفاده کرد.

«زیبا اسماعیلی» افزود: اشخاصی که از نخستین فراخوان ثبت‌نام کارت سوخت تاکنون در سامانه دولت همراه ثبت‌نام و کارت بانکی به سامانه معرفی کرده‌اند، نیازی به دریافت کارت سوخت ندارند زیرا کارت بانکی جایگزین کارت سوخت خواهد شد.

وی گفت: سازوکاری طراحی شده که می‌توان از کارت بانکی برای سوخت‌گیری استفاده کرد و نحوه به‌کارگیری آن در روزهای آینده به اطلاع عموم می‌رسد. اسماعیلی افزود: کارت‌های هوشمند سوخت قدیمی همچنان قابل استفاده خواهد بود و جایگزینی کارت بانکی برای مالکان خودرو و موتورسیکلت‌هایی است که در سامانه دولت همراه ثبت نام کرده‌اند و کارت سوخت ندارند.

یادآور می شود، مالکان خودرو و موتورسیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند می‌توانند از ساعت ۲۴ هشتم اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت www.mob.gov.ir، اپلیکیشن دولت همراه و یا کد دستوری #۴* به منظور دریافت کارت سوخت تقاضای خود را ثبت کنند.

متقاضیان توجه داشته باشند مراحل ثبت‌نام صرفاً غیر حضوری و از طریق سامانه دولت همراه انجام می‌شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها