شرکت خودرو سازی دایملر کارخانه جدید مرسدس بنز را افتتاح کرد

0
875
شرکت خودرو سازی دایملر کارخانه جدید مرسدس بنز را افتتاح کرد

شرکت خودرو سازی دایملر اولین کارخانه خود در روسیه را با حضور مقامات آلمانی و روسی افتتاح کرد. در این مراسم رئیس جمهور روسیه و برخی مقامات این کمپانی مشهور آلمانی حضور داشتند، با این وجود به نظر می رسد مرسدس بنز حضور بسیار پررنگی در کشور روسیه در سال های آینده خواهد داشت.

کارخانه جدید مرسدس بنز در کدام شهر واقع شده است

بر اساس اخبار منتشر شده این کارخانه نزدیک به شهر مسکو و در 40 کیلومتری این شهر قرار دارد. شرکت خودرو سازی دایملر در این کارخانه هزینه های بسیاری را انجام داده و به نظر برای این کارخانه سرمایه گذاری 281 میلیون دلاری را انجام داده است. به نظر می رسد در کارخانه جدید مرسدس بنز بیش از هزار نفر مشغول به کار شوند. این کارخانه در محیط بسیار بزرگی تاسیس شده است و مساحت آن در حدود 85 هکتار است. بر اساس شایعات پیرامون شرکت خودرو سازی دایملرقرار است این شرکت بیش از 30 کارخانه در کشور های مختلف را تاسیس کند که کارخانه نزدیک شهر مسکو بخشی از اهداف این کمپانی مشهور است.

نکته جالب توجه در مورد کارخانه تاسیس شده ساخت این پروژه کمتر از دو سال است. این موضوع به خوبی نشان می دهد شرکت خودرو سازی دایملر برای رسیدن به اهداف خود مصمم است و قصد دارید محصولات خود را گسترش دهد. موضوعی که به نظر باعث شده افتتاح کارخانه در شهر مسکو شود فروش محصولات مرسدس بنز در مقایسه با 10 سال پیش است که بیش از 2 برابر شده است. سال گذشته 1.8 میلیون خودرو مرسدس بنز در این کشور به فروش رسید.حال باید دید کارخانه جدید مرسدس بنز چه تاثیری روی فروش محصولات این کمپانی خواهد داشت.

شرکت خودرو سازی دایملر به طور رسمی اعلام کرد که محصولات این کارخانه مختص بازار فروش روسیه است و در حال حاضر اولین خودرویی که در خط تولید آن تولید شده است را باید خودروی سدان لوکس کلاس E مرسدس بنز دانست.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها