کارمندی ناراضی شرکت تسلا را به آتش کشید

0
1895

کالاسودا_کارمندی ناراضی تسلا این شرکت را به آتش کشید، البته نه اتش واقعی، بلکه صحبت بر سر یک آتش حرفه ای و جنجالی است.

اما ماجرای کارمندی ناراضی چیست؟ به نظر می رسد همه چیز زیر سر مدیر تسلا یعنی ایلان ماسک است. مدتی پیش ایلان ماسک یک ایمیل برای کارمندان خود ارسال کرد.
این ایمیل باعث شده برخی از کارمندان تسلا اعتراض هایی را نشان دهند. اگرچه کارمند ناراضی ماجرا پا را از اعتراض فراتر گذاشته و به گفته ایلان ماسک متهم به خرابکاری شده است.
بر همین اساس نیز، ایلان ماسک در ایمیلی ادعا کرده است کارمندی ناراضی تسلا عملیات خرابکاری گسترده‌ای علیه شرکت انجام داده است. طبق ایمیلی که ایلان ماسک برای کارمندانش فرستاده است، یک کارمند ناراضی تسلا در سیستم کارخانه‌ای این شرکت اختلال ایجاد کرده و اطلاعات بسیار حساس را به شرکت‌های دیگر ارسال کرده است.
اما این کارمند تاراضی چرا این حرکت را انجام داده است. به نظر می رسد علت اصلی این حرکت عدم ترفیع گرفتن باشد. درواقع ابتدا ترفیع این کارمند رد شد و سپس برخی خرابکاری ها در تسلا رخ داد. گرچه، سخنگوی تسلا از اظهارنظر در این باره خودداری کرده اما یکی از کارمندان این شرکت، ارسال چنین ایمیلی را تائید کرده است.
بر همین اساس است که تسلا مشغول انجام تحقیقاتی گسترده در این باره است تا متوجه شود آیا کارمند مذکور با همدستی افرادی داخل یا خارج شرکت این عملیات را انجام داده است یاخیر.
اما این شیوه انتقام گیری از سوی یک کارمند ناراضی را می توان در نوع خود منحصر به فرد در نظر گرفت. درست یک روز پس از ارسال ایمیل، ماسک توجه کارکنان را به آتش سوزی جلب کرد که به طور موقت به توقف تولید کارخانه منجر شد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید