کارکنان گوگل به صورت صد در صد دورکار نخواهند شد

0
90

ساندر پیچایی اعلام کرد کارکنان گوگل به صورت کامل دورکار نخواهند شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، اگرچه فیس بوک و توئیتر در مورد سیاست‌های جدید خود به روز رسانی هایی انجام داده و امکان کار از راه دور کارمندانشان را فراهم کردند؛ اما گوگل متعهد به هیچ تغییر اساسی در اولویت‌های کاری خود نیست.

اظهارات پیچای یک روز پس از آنكه مارك زاكربرگ، مدیر اجرایی فیسبوك اظهار داشت این غول شبکه‌های اجتماعی به برخی از كارمندان اجازه می‌دهد كه به طور دائم از خانه كار كنند؛ منتشر شد.

هفته گذشته توئیتر نیز اطلاعیه مشابهی را منتشر کرد و جک دورسی اوایل این هفته اعلام کرد که این سیاست را در شرکت دیگر خود، یعنی شرکت پرداخت موبایلی Square نیز به کار خواهد گرفت.

پیچای قبلاً اعلام کرده بود كه بیشتر كاركنان تا پایان سال 2020 می‌توانند از راه دور كار كنند. اما اوایل این هفته، وی گفت كه كارگران احتمالاً با برنامه چرخشی کار کرده و دفاتر آن‌ها تا پایان سال با 20 یا 30 درصد از ظرفیت كار می‌کنند.

غول جست و جو گزارش داد در ماه مارس با شروع بحران کروناویروس، درآمد شرکت به شدت كاهش یافته است. گوگل همچنین برای بقیه سال استخدام های جدید را کمتر کرده و بنا بر گزارش‌ها، بودجه بازاریابی خود را به اندازه نصف بخش دوم سال 2020 کاهش داده است.

پیچایی در مورد سؤال درباره شرایط فعلی گفت: “ما در حال تعدیل برنامه‌های استخدام خود هستیم، اما بدان معنی نیست که به دنبال کارآیی نیستیم. هنوز هم افراد  جدید جذب خواهند شد.”

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها