کارگران آمریکایی بسته حمایتی کرونا دریافت نمی‌کنند

0
693

کارگران شرکت‌های بزرگ آمریکا تحت پوشش بسته حمایتی کرونا نیستند. کارگران بزرگترین شرکت‌های آمریکایی تحت لایحه ای که در روز جمعه از سوی مجلس نمایندگان تصویب شده نیستند و تصور نمی شود که از کارگران آمریکایی که تحت تأثیر گسترش ویروس کرونا قرار گرفته‌اند حمایت مالی شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از تک کرانچ، این لایحه هنوز هم باید در مجلس سنا به رای گیری گذاشته شده و قبل از امضا به تصویب برسد، اما در ساختار آن شکافی بزرگ در برنامه پیشگیری که دولت آن را برای کاهش شیوع COVID-19 در ایالات متحده ضروری خوانده بود وجود دارد.

معاون رئیس جمهور مایك پنس در جلسه مطبوعاتی روز یکشنبه کارگروه ویروس کرونا گفت: “هیچ کارگر آمریکایی نباید نگران از دست دادن حقوقش در صورت ابتلا به این بیماری و مدت قرنطینه باشد.” “اگر مبتلا به این بیماری تنفسی هستید در خانه بمانید.”

اما میلیون‌ها آمریکایی به طور بالقوه قادر نیستند این بسته کمک های مالی کنگره که توسط دموکرات‌ها و جمهوریخواهان مورد حمایت قرار گرفته است را انتخاب کنند. با محرومیت شرکت‌هایی که بیش از 500 کارمند دارند، سلامتی و رفاه میلیون‌ها آمریکایی در صنایعی که کالاها، تولیدات و خدمات حیاتی را برای اکثر کشورها ارائه می دهند، به اختیار کارفرمایانشان واگذار شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها