کارگران اپلیکیشن دار شدند

0
1301
کارگران اپلیکیشن دار شدند

به مناسبت روز کارگر، خدمات خانه کارگر از طریق اپلیکیشن ارایه می شود.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، به مناسبت روز کارگر، خانه کارگر برای ارایه خدمات خود به کارگران تحت پوشش، از فناوری بهره بیشتر برده و اپلیکیشن تلفن همراه را راه اندازی کرده است.

در همین رابطه، مدیر امور اعضا و آموزش خانه کارگر کشور گفت: برای ارائه خدمات دهی هرچه بهتر به جامعه کارگری، مرحله نخست برنامه نرم افزاری تلفن همراه «خانه کارگر» راه اندازی شد.

«پرویز نصیری» افزود: مرحله نخست این برنامه نرم افزاری در قالب اندروید (Android)روز گذشته سه شنبه با خدماتی همچون شبکه تخفیف، صدور کارت عضویت مجازی و سامانه رزرو استراحتگاه ها راه اندازی شد و همه کارگران و خانواده های آنان می توانند بدون مراجعه حضوری به شعبه خانه کارگر از امکانات آن استفاده کنند.

به گفته وی، این اطلاعات شامل رزرو استراحتگاه های خانه کارگر، دسترسی به شبکه تخفیف صدور کارت عضویت مجازی، ثبت نام دوره های آموزشی رایگان و ثبت نام دریافت سیمکارت رایگان، آگاهی از اخبار و اطلاعیه های کارگری و تعاونی، مشاوره، معرفی شعبه های خانه کارگر در سراسر کشور و نیز بهره گیری از سامانه پرسش و پاسخ گیری می شود.

به گفته وی، خانه کارگر با 10 میلیون کارگر به همراه خانواده هایشان بزرگ ترین تشکیلات غیردولتی در ایران است.سالیانه بسیاری از این افراد از خدمات مختلف رفاهی، آموزشی، درمانی و فرهنگی این تشکل بهره مند می شوند.متقاضیان می توانند برای دریافت و نصب این برنامه نرم افزاری کاربردی روی گوشی همراه خود به سایت خانه کارگر به نشانی www.workerhouse.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، از امروز 11 اردیبهشت (روز جهانی کارگر) هفته کارگر آغاز شده و کارگران امروز می بایست به صورت رسمی تعطیل بوده باشند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها