کالبد شکافی کوچک‌ترین کامپیوتر شخصی دنیا LarkBox

0
643

چند مدت پیش کمپانی CHUWI از یک مینی کامپیوتر شخصی LarkBox رونمایی کرد که به عنوان کوچک‌ترین کامپیوتر جهان ویژگی‌های خوبی را در خود جای داده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، دستگاه LarkBox کوچک‌ترین مینی کامپیوتر در جهان و یک معجزه کوچک است و با توجه به اندازه خود قدرت بالایی دراد. در این مقاله ما به کالبد شکافی این مینی کامیپوتر قوی پرداخته‌ایم.

تمام آنچه شما برای جداسازی کامل لارک بوکس نیاز دارید تنها دو پیچ گوشتی است. از آنجا که در ارتباط بین مادربردها عمدتاً از BTB (Board to Board) استفاده شده، کل روند جداسازی قطعات بسیار آسان است.

ابتدا از پایین دستگاه شروع می‌کنیم. پس از برداشتن قسمت پشتی بدنه، می‌توانید مادربرد (تخته کوچک) را مشاهده نمایید. پس از جدا کردن آن، درگاه‌های چندگانه و آی سی پاور از جمله USB-A * 2، جک هدفون 3.5 میلیمتری و شکاف کارت توسعه Micro-SD را می‌توان مشاهده کرد.

در حال بررسی در قسمت‌های دیگر به این نکته پی بردیم که مادربرد دیگری با آرایش سیمی به قسمت بالا وصل شده است. مادربرد سیمی است و به صورت فشرده حاوی قسمت‌های اصلی LarkBox از جمله پردازنده، حافظه، ذخیره سازی، USB-C و رابط HDMI است.

مشخصات

  • پردازنده : Intel Gemini Lake N4100 با UHD Graphics 600
  • حافظه: 2 تا SK Hynix H9HKNNNDGUMUBR 3 GB LPDDR4
  • فضای ذخیره سازی : FORESEE NCEMASLD-128 GB
  • حالت بی سیم : Intel Wireless-AC 9461
  • رابط : HDMI (Type-A) * 1 、 USB Type-C * 1

LarkBox دارای پردازنده کم مصرف Intel N4100 است که می‌تواند به راحتی توان بالا برای بیشتر نیازهای شما فراهم کند و علاوه بر این خروجی گرما را کاهش می‌دهد.

فن به کار رفته در آن ترکیبی از صفحه حرارتی مس خالص و فن فوق العاده بی صدا است؛ هنگامی که فن با سرعت حداکثر حرکت می‌کند، میزان نویز کمتر از 20 دسی بل است.

در تصویر بالا تمام قطعه جدا شده CHUWI LarkBox را مشاهده می‌کنید. این واقعاً یک شگفتی از فناوری است. LarkBox تا پایان ماه جاری بر روی پلتفرم سرمایه گذاری Indiegogo قرار می‌گیرد و می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن پیدا کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها